Buvo nuspręsta, jog šiemet atsiras nauja – „Telia“ klasė, kurioje šios įmonės darbuotojai sieks kuo efektyviau ir ekonomiškiau įveikti varžybų distanciją.
Varžybos birželio 7 d. startuos Vilniuje Gedimino prospekte šalia Susisiekimo ministerijos. Dalyviai aplankys Panevėžio „Kelių priežiūros“ įmonę, aplankys Kražius ir finišuos Palangoje.
Varžybose startuos 5 „Telia“ ekipažai su „Toyota“ ir Cupra“ elektromobiliais. Dvi komandos vairuos „Toyota Proace City Electric“, o trys „Cupra Born e-boost“. Automobiliai labai skirtingi, bet juos suvienodins ypatingos taisyklės.
„Cupra“ ekipažai dalyvaus ir bendroje varžybų įskaitoje, todėl varžybų dieną bandys įveikti didžiausią įmanomą atstumą, tuo pačiu naudos daugiau energijos. „Toyota“ į tarpinių finišų vietas vyks trumpiausiais keliais ir turės galimybę įsikrauti komandų poilsio metu tarpiniuose finišuose.
Organizatoriai tvirtina, jog varžybose dalyvaujančios įmonės elektromobilių parke yra 176 elektromobiliai. 115 jų sudaro inžinierių komandų naudojami krovininiai furgonai „Toyota Proace City Electric“ , 60 darbuotojų naudojasi „Cupra Bron“ modeliais. „Telia“ elektromobilių parke taip pat yra vienas „Audi Q4 e-Tron“.
Nepaisant to, bendrovė artimiausiu metu nežada visiškai atsisakyti benzinu ar dyzelinu varomų automobilių. Kai kurioms funkcijoms atlikti kol kas elektromobiliai nepritaikyti.
Įmonė pripažįsta, kad elektromobilius vairuojantiems darbuotojams tenka kiek atidžiau planuotis ilgesnes keliones, ypač žiemą. Tačiau jie mašinas įkrauna savo biuruose ir visoje Lietuvoje turi beveik 150 įkrovimo stotelių tinklą. Be abejo, vykstant į atokesnes vietas naudojasi kitų tinklų automobilių įkrovimo paslaugomis.
Prognozuojama, kad šiais metais dėl elektromobilių naudojimo degalų sąnaudos sumažės apie 40 proc. Vien šiemet nuvažiuoti 165 tūkst. „elektrinių kilometrų“ mums jau sutaupė 20 t degalų bei 55 tonas CO2.