„Nissan Ariya Nismo“ naudoja tą pačią 87 kWh bateriją, kaip ir standartinis modelis, tačiau elektrinės pavara buvo ženkliai padidinta.
Didžiausia galia išaugo beveik 130 AG ir dabar siekia 435 AG (320 kW), o maksimalus sukimo momentas siekia 600 Nm. Tai leidžia automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5 sek., o pagreitėjimas nuo 80 iki 120 km/val. užtrunka vos 2,4 sek.
Tačiau gamintojas tvirtina, kad „Nismo“ buvo sukurta galvojant ne tik apie akceleraciją tiesiojoje. Svarbūs pakeitimai buvo atlikti automobilio pakabai ir elektroninėms sistemoms.
Visų varančiųjų ratų sistema „e-4ORCE“ buvo perprogramuota, kad galios paskirstymas tarp ašių būtų 60:40 koeficientu, galinių ratų naudai. Tai turėtų suteikti sportiškesnį vairavimo pojūtį ir geresnį valdymą greituose posūkiuose.
Pakabos komponentai taip pat buvo pakeisti į gebančius atliepti „Nismo“ padalinio reikalavimus. Standesni amortizatoriai, atnaujinti stabilizatoriai ir optimizuoti spyruoklių nustatymai turėtų pagerinti kėbulo kontrolę ir automobilio reakciją į vairuotojo veiksmus.
Aerodinamika ir dizainas – ne vien dėl grožio
„Nissan Ariya Nismo“ išsiskiria agresyvesniu dizainu. Priekinis oro srauto nukreipiklis, praplatinti buferiai ir dvigubas galinis difuzorius turėtų padėti sumažinti aerodinaminį pasipriešinimą. Gamintojas teigia, kad šių pakeitimų dėka oro pasipriešinimo koeficientas sumažėjo 40 proc.
Automobilis rieda ant 20 colių „Enkei“ lengvojo lydinio ratlankių, apautų „Michelin Pilot Sport EV“ padangomis.
Be geresnio sukibimo, šios padangos kartu su lengvesniais ratlankiais mažina neamortizuojamąją masę ir pagerina stabdžių aušinimą.
Planuojama, kad pirmieji „Ariya Nismo“ modeliai Baltijos šalyse pasirodys jau šį pavasarį. Lietuvoje šio modelio pradinė kaina sieks 56 990 eurų.