Vis gi, kai „Ferrari“ vadovai nusprendė sukurti pilnavertį keturvietį automobilį, italai kreipėsi į visame pasaulyje žinomą automobilių dizainerį ir „Italdesign“ vadovą - Giorgetto Giugiaro. Šis specialistas per savo ilgą karjerą buvo atsakingas daugybę kultinių automobilių dizainą.
Giorgetto su savo komanda nusprendė, kad „Ferrari FF“ turi būti ne 2+2 tipo kupė, o padidinto pravažumo automobilis. Kai „Ferrari FF“ buvo dar ankstyvoje kūrimo stadijoje, pasaulis tik tik buvo paragavę padidinto pravažumo automobilių. Giorgetto atsižvelgęs į pasaulines tendencijas, savo tautiečiams pasiūlė ne 2+2 „GT“ tipo automobilį, o krosoverį.
Žvelgiant į nuotraukas, pamatysime kaip atrodo Giorgetto Giugiaro ir jo kolegų sukurtas „Ferrari FF“ prototipas ir kaip atrodo „Pininfarina“ meistrų sulipdytas, masinei gamybai paruoštas modelis. Skirtumas akivaizdus, ar ne?
Vis dėlto, žinant „Ferrari“ kompanijos požiūrį į visureigius ir kitus velnio išmislus, vargu ar kada nors apskritai išvysime „Ferrari“ visureigį. Ir tikėkimės, jog taip niekada ir neatsitiks, tegu tokių automobilių kūrimu užsiima „Porsche“ ir „Maserati“, o ne „Ferrari“.