Apie „Ferrari Rossa“ kūrimą žinojo tik „Pininfarina“ vadovai ir prie projekto dirbę inžinieriai. Visiems „Pininfarina“ kompanijos darbuotojams buvo liepta neprasitarti, nes daugybę „Ferrari“ automobilių sukūrusi „Pininfarina“ norėjo padaryti siurprizą ir nustebinti savo kolegas.
Į savo dirbtuves atsivežę „Ferrari 550 Maranello“ ir išrinkę iki menkiausio varžtelio, „Pininfarina“ specialistai pasiliko tik minėtojo automobilio važiuoklę, variklį ir pavarų dėžę. Visa kita buvo sukurta specialiai šiam koncepciniam automobiliui.
„Pininfarina“ net nežinodama, padarė ne tik siurprizą, bet ir privertė „Ferrari“ kompanijos vadovus pasirinkti naują dizaino kalbą. Siauri priekiniai žibintai, platūs sparnai ir ne vienas aerodinamiką pagerinantis elementas matytas „Rossa“ koncepciniame modelyje vėliau buvo perkelti į „F430“, „599“ ar „612 Scaglietti“.
Kalbėti apie „Rossa“ technines charakteristikas kalbėti nevertėtų. Nors galinius automobilio ratus suko 485 arklio galias išvystantis motoras, tačiau dėl labai trapių koncepcinio modelio detalių, išnaudoti viso variklio potencialo inžinieriai negalėjo.
2000 metais pristatyta „Rossa“ į serijinę gamybą nepateko,bet tai ir nebuvo „Pininfarina“ tikslas. Jie norėjo palepinti savo geriausius draugus, kurie norėdami sukurti naujo automobilio dizainą, kreipiasi tik į vieną įmonę - „Pininfarina“.