„Ferrari“ komandos nusivylimui, E. Cardile nepadarė italų ekipai paslaugos ir neišėjo į pensiją. Vietoje to, jis netrukus persikels į didžiules ambicijas demonstruojančios „Aston Martin“ būstinę, kur jis talkins didžiulei inžinierių komandai.
Automobilių apžvalgininkų supratimu, „Ferrari“ ir E. Cardile dar iki galo nesusitarė kada jis galės pradėti dirbti „Aston Martin“ ekipoje, tačiau bendrame įvykių kontekste – tai nėra labai svarbu. Svarbiausias faktas yra tas, jog itin svarbias pareigas „Ferrari“ ėjęs specialistas nutarė persikelti į Jungtinę Karalystę.
„Ferrari“ išplatintame pranešime E. Cardile pasitraukimą apibūdina ganėtinai blankiai: „Po beveik dviejų dešimtmečių darbo „Ferrari“ komandoje, E. Cardile įteikę prašymą nutraukti darbo sutartį, todėl nuo šio momento, laikinąsias technikos direktoriaus pareigas užims komandos vadovas Fredericas Vasseuras.Visi „Scuderia Ferrari“ darbuotojai dėkoja Enriko už jo sunkų darbą“, – buvo rašoma pranešime.
Skubus ir netikėtas E. Cardile pasitraukimas turėjo nustebinti net ir visus darbuotojų veiksmus nuspėjančius „Ferrari“ vadovus, kurie šiuo metu ieško suprastėjusios komandos formos atsakymų.
Naujausi „Ferrari“ bolidų atnaujinimai trasoje nesuteikė norimų rezultatų. Tai ypač pasijautė savaitgalį vykusiose D. Britanijos didžiojo prizo lenktynėse, kuriose „Ferrari“ nusprendė pašalinti anksčiau įdiegtus atnaujinimus, jog pašalintų naujovių sukuriamus padarinius.
O štai nuolatos darbuotojų gretas plečianti „Aston Martin“ tik dar kartą patvirtina, jog britų ekipos horizonte – čempiono titulas.
Komanda neseniai paskelbė, jog prie jų prisijungs buvęs „Mercedes“ variklių programos vadovas Andy Cowellas. Taip pat Formulės 1 užkulisiuose svarstoma, jog „Aston Martin“ sugebėjo įtikinti „Red Bull“ inžinierių Adrianą Newey.