Į „Porsche Taycan Turbo GT“ diegiama elektrinė pavara generuoja 1 100 arklio galių. Vien šis rodiklis elektrinį „Taycan“ paverčia galingiausiu serijiniu būdu gaminamu „Porsche“ automobiliu, kuriam tam tikrose srityse neprilygsta vidaus degimo variklį turintys analogai.
Jau spėjo pagerinti rekordą
Nepailstamai lenktynių trasoje tobulintas modelis jau dabar gali pasigirti pagerinęs ne vieną trasos įveikimo rekordą.
Vasario 23-čią dieną šis „Porsche“, elektra varomų automobilių kategorijoje, pagerino JAV esančios „Laguna Seca“ trasos įveikimo rekordą. Jis vieną trasos ratą įveikė per 1 min. ir 27,87 sek.
Anksčiau „Porsche Taycan Turbo GT“ prototipas pagerino dar vieną rekordą. Šį kartą elektrinio „Porsche“ privalumus bendrovė pademonstravo Vokietijoje esančioje Niurburgringo trasoje.
Elektrinis sedanas trasą įveikė vos per 7 min. ir 07,55 sek. arba net 26 sekundėmis greičiau negu „Porsche Taycan Turbo S“, kuris iki šiol ir taip buvo laikomas velniškai greitu automobiliu.
Naujas elektros motoras generuoja įspūdingą galią
Kuomet „Porsche“ pristatinėjo neseniai atnaujintos „Taycan“ modelių gamos naujoves, didžiausias dėmesys buvo skiriamas didesniam elektromobilio našumui, įkrovimo galiai ir nuvažiuojamam atstumui.
Šiuos atnaujinimus, be abejonės, „Porsche“ įdiegė ir į „Taycan Turbo GT“ modelius, tačiau skirtingai nei kitos elektromobilio modifikacijos, ši pasižymi visiškai kitu našumo lygiu.
Įprastu režimu elektros pavara generuoja 788 arklio galias, tačiau įjungus „Launch Control“ sistemą, elektromobilio išvystoma galia šokteli iki 1020 arklio galių. Jeigu dar to nebus gana, galėsite įjungti „Attack Mode“ važiavimo režimą, kuriame elektrinės pavaros galia išaugs iki net 1 100 arklio galių.
Akceleracija – akimirksniu
„Porsche Taycan Turbo GT“ iki 100 km/val. geba įsibėgėti per 2,3 sekundės. Jeigu tai „Weissach“ versija – ta pati užduotis trunka 2,2 sekundės. Nors šis parametras labai mažai skiriasi nuo pigesnės „Taycan Turbo S“ versijos, didžiausi skirtumai matyti kitur.
Nuo 0 iki 200 km/val. „Taycan Turbo GT“ spurtuoja vos per 6,4 sekundės. Tai – 1,3 sekundės greičiau negu „Porsche Taycan Turbo S“.
Tokį įspūdingą pagreitį užtikrina 1 340 Nm sukimo momentas, kuris pasiekiamas kiekvieną kartą paspaudus akceleratoriaus pedalą.
Nuolatos džiaugiantis įspūdingos akceleracijos galimybės, tikėtina, baterijos įkrovą sumažinsite rekordiniu tempu, tačiau „Porsche“ tvirtina, jog su automobiliu elgiantis kaip ne su gyvuliu, pilnos baterijos įkrovos turėtų užtekti norint nuvažiuoti iki 555 kilometrų siekiantį atstumą.
Lengvesnis už savo brolius
Debiutuojantis „Taycan Turbo GT“ yra net 75 kg lengvesni, lyginant su „Taycan Turbo S”. Tai gamintojui pasiekti pavyko pradėjus montuoti lengvos konstrukcijos elementus bei anglies pluošto medžiagas.
Naujieji sportiniai „Taycan Turbo GT“ komplektuojami su keraminiais stabdžiais „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB), kurie be unikalių stabdymo savybių, dar ir padėjo optimizuoti svorį, jį sumažinant 2 kg.
Tuo tarpu „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu debiutuoja išskirtinai dviejų vietų, atsisakant galinių sėdynių. Tai leidžia ne tik sumažinti bendrą automobilio svorį, bet ir išvystyti dar geresnę dinamiką.
Naujuosius „Taycan Turbo GT“ ir „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu modelius užsisakyti galima jau nuo dabar. Pastarųjų kaina prasideda nuo 244 990 eurų. Į gatves pirmieji automobiliai išriedės jau šių metų pavasarį.