Toks Vatikano sprendimas turės tiesioginės įtakos šioje mažytėje valstybėje įsikūrusiems gyventojams ir, svarbiausia, Katalikų bažnyčios galvai – popiežiui.
Iki XIX a. pabaigos viena svarbiausių pasaulio figūrų buvo vežiojama sosto formos neštuvais, tačiau atsiradus automobiliams, Katalikų bažnyčios galva persėdo į, jeigu galima taip pasakyti, motorizuotas nešykles.
Šiandien popiežiui skirtos transporto priemonės yra vadinamos papamobiliais, tačiau šis terminas atsirado tik per lenko Karolio Juzefo Wojtylos, kuris po išrinkimo pasivadino Jonu Pauliumi II, pontifikatą.
Šis terminas simbolizuoja specialiai modifikuotą automobilį su uždaru salonu, kuriuo popiežius važinėja tarp savo rėmėjų ir tokiu būdu siekia pademonstruoti artimą ryšį. Ir nors didžioji dauguma popiežių vežiojančių automobilių buvo varomi vidaus degimo varikliais, tačiau netrukus juos palies aplinkosaugą sauganti elektrifikacija.
„Volkswagen“ oficialiai paskelbė sudariusi sutartį su Vatikanu, pagal kurią automobilių gamintojas įsipareigoja pristatyti 40 elektra varomų „ID.3“, „ID.4“ ir „ID.5“ modelių.
Vatikano automobilių parką jau dabar sudaro keletas naujutėlių „Volkswagen ID.3 Pro Performance“ elektromobilių, turinčių 58 kWh talpos bateriją. Ir kaip buvo galima numanyti, pirmuosius elektrinius modelius asmeniškai priėmė dabartinis popiežius Pranciškus .
Iš Argentinos kilęs popiežius tapo pirmuoju jėzuitu, pasiekusiu šį postą. Jis taip pat yra pirmasis istorijoje popiežius iš Amerikos ir pietų pusrutulio, ir pirmasis Katalikų Bažnyčios vadovas, gimęs ir užaugęs ne Europoje, nuo Grigaliaus III, kuris popiežiaus pareigas ėjo VIII amžiuje.