1985 metai buvo sėkmingi gamyklinei Volvo komandai. Per'as Stureson'as su gausiai patobulintu Volvo 240 Turbo tapo nauju DTM čempionato laimėtoju. Šis vyras per visą sezoną iškovojo dvi pergales, užsitikrino tris pole pozicijas ir dvejuose etapuose pagerino trasos rato įveikimo laiką.
Nors šiuo metu DTM čempionate dalyvauja tik trys automobilių gamintojai, tačiau anksčiau jų įvairovė buvo didesnė. 1986 metais niekas negalėjo pavyti Kurt'o Thiim'o su Rover Vitesse.
Nuo 1978 metų lenktyniaujantis danų pilotas 1987 metais bandė dar kartą iškovoti čempiono titulą, tačiau jam kelią užkirto BMW komandos pilotas.
Eric'as van de Poele yra dar vienas pilotas, kuris čempiono titulą iškovojo savo kišenėje neturėdamas ne vienos pergalės. Kitaip negu kiti lenktyninkai, Belgijoje gimęs pilotas į DTM čempionatą žiūrėjo atsainiai. Daugelis to meto ekspertų buvo įsitikinę, jog DTM čempiono titulas šiam lenktynininkui nieko nereiškia.
Klausas Ludwig'as daugelį metų lenktyniavo ilgųjų nuotolių lenktynėse, kuriose neblogai pasirodydavo už Porsche ar BMW vairo. Nežinome dėl kokių priežasčių, tačiau vokietis nusprendė savo jėgas išbandyti DTM čempionate kartu su gamykline Ford komanda. Vos tik pasirodęs lenktynių trasoje, gabus pilotas 1988 metais iškovojo DTM čempiono titulo su Ford Sierra Cosworth.
Italai vienaip ar kitaip dominuodavo šiame lenktynių čempionate. Dar prieš pasirodant Alfa Romeo komandai, pergales skynė Italijoje gimę pilotai. Vienas iš jų - Roberto Ravaglia.
1989 metais jis pasirašė vienerių metų kontraktą su gamykline BMW komanda ir pirmaisiais debiuto metais tapo DTM čempionu. Laimingas vaikis!
Hans-Joachim Stuck greičiausiai buvo gimęs už lenktyninio automobilio vairo. Vokietis ne kartą savo jėgas išbandė įvairiose automobilių sporto varžybose. Daugkartinis Le Mano laimėtojas 1990 metais nusprendė savo jėgas išbandyti su visiškai nauju Audi V8 Quattro. Vokiška bomba net neturėjo sau lygių. Dar vienas lengvai iškovotas DTM čempiono titulas.
1991 metais buvo labai sėkmingi Audi komandai. Be labai didelių pastangų, Frankas Biella su šiek tiek patobulintu Audi V8 Quattro laimėjo ne tik čempiono titulą, bet ir sugebėjo pagerinti keletos trasų rato įveikimo laiką.
Nuo pat 1990 metų iki dabar Frankas Biella lenktyniauja gindamas Audi markės vardą.
Tai buvo antrasis Klaus'o Ludwig'o čempiono titulas. 1988 metais jis iškovojo DTM čempionatą su Ford Sierra RS Cosworth, o 1992 metais tą pačią užduotį atliko sėdėdamas už Mercedes Benz vairo. Deja, bet 1993 metais jam nepavyko įveikti Alfa Romeo.
Radikalūs ir drąsūs sprendimai leido Alfa Romeo įveikti visus savo varžovus. Iki šiol daugelis čempionato ekspertų sutinka, jog tai buvo vienas sėkmingiausių Alfa Romeo lenktyninių bolidų, kuris pasirodė dešimtame dešimtmetyje. Gaila, jog pasikeitusi Alfa Romeo vadovybės politika privertė palikti automobilių sportą.
1994 metais DTM čempionu dar kartą tapo Klaus'as Ludwig'as. Mercedes Benz čempionate dalyvavo ne tik su visiškai nauju bolidu, bet ir su visiškai nauju komandos personalu, kuris labai svarbiomis lenktynių akimirkomis padėjo Klaus'ui Ludwig'ui iškovoti pergalę.
Sekančiais metais Mercedes Benz toliau bandė išlaikyti lyderio estafetę ir neužleisti karaliaus sosto. Šį kartą čempionu tapo Bernd'as Schneider'is.
1996 metų čempionatą laimėjęs Manuel'is Reuter'is buvo ištikimiausias Opel ekipos pilotas. Jis nuo 1992 iki net 2005 metų garbingai atstovavo gamyklinei Opel komandai, tačiau per visą šį ilgą laikotarpį čempiono žiedus laimėjo tik 1996 metais su Opel Calibra V6.