1 000 arklio galių serijiniu būdu gaminamuose automobiliuose nėra didžiulė naujiena. Šį proveržį dar prieš porą dešimtmečių padarė „Bugatti“, su įspūdinguoju „Veyron“, tačiau kuomet daugiau nei 1 000 arklio galių varikliai montuojami į automobilius, kuriuos gali įsigyti ne tik pasaulio turtingieji – tai radikaliai keičia žaidimo taisykles.
„Chevrolet“ tvirtina, jog naujasis modelis pasiūlys „Corvette“ automobiliuose dar neregėtą dinamiką ir sportiškumą. 5,5 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų variklis 1 079 arklio galias išvysto į pagalbą pasitelkdamas ne vieną, bet du turbokompresorius, kurie taipogi padeda generuoti net 1 121 Nm sukimo momentą.
Automobilio pristatymo metu, „Chevrolet“ spėjo pasidalinti keliais intriguojančiais faktais. Štai, atliekant automobilio bandymus Niurburgringo lenktynių trasoje, keletas bendrovės inžinierių sugebėjo lengvai pasiekti 322 km/val. greitį, tačiau sugrįžus į Jungtinėse Valstijose esantį poligoną, jiems pavyko užfiksuoti net 346 km/val. maksimalų greitį.
Traukos lenktynių gerbėjams šį „Corvette“ turėtų palikti didžiausią įspūdį, mat, vėlgi, atlikus ne vieną bandymą specialioje traukos lenktynių trasoje, „Corvette ZR1“ ketvirtį mylios sugebėdavo įveikti greičiau nei per 9,7 sekundės, o finišo liniją kirsdavo važiuodamas 240 km/val. greičiu.
Tęsiant įspūdingų charakteristikų lietų – „Chevrolet Corvette ZR1“ buvo aprūpintas atitinkamo lygio stabdžių sistema.
„Chevrolet“ su savo partneriais specialiai šiam modeliui sukūrė anglies-keramikos stabdžių diskus, kurių skersmuo priekyje siekia 400 mm, o gale – 390 mm.
Bendrovė teigia, jog atliekant jų mėgstamą 80-200-80 mph testą, kuomet automobilis turi kuo greičiau pagreitėti nuo 80 iki 200 mph ir tada vėl greitį sumažinti iki 80 mph, „Corvette ZR1“ šį testą atliko per 24,5 sekundės.
Palyginimui, tai 22 proc. greičiau už C7 kartos „Corvette“ ir 53 proc. greičiau už C6 kartos „Corvette“.
Nuotraukose matomas galinis spoileris buvo sumontuotas ne tik dėl grožio. Tai – „Carbon Aero“ kėbulo detalių komplekto dalis, kurį sudaro šūsnis aerodinaminių elementų, pagamintų iš anglies pluošto.
„Chevrolet“ tvirtina, jog bendra visų aerodinaminių elementų nauda – 1 200 kilogramų sukuriama prispaudžiamoji jėga.
Galingiausia visų laikų „Corvette“ prekybos salonuose pasirodys kitais metais.
Nors gamintojas neatskleidė kokia bus šio galiūno kaina, tačiau gamintojui artimi šaltiniai skelbia, jog Jungtinėse Valstijose „Corvette ZR1“ kainuos nuo maždaug 180 000 JAV dolerių.