„Bugatti“ visuomet priklausė visiškai kitai prabangos prekių kategorijai. Pavyzdžiui, „Ferrari“, „Aston Martin“ ar „Bentley“ priklauso brangių automobilių kategorijai. Tuo tarpu „Bugatti“ klientai nėra tie, kuriems labai rūpi produkto kaina.
Jie didesnį prioritetą skiria išskirtinumui, unikalumui ir aukščiausio lygio inžinerijai, todėl nenuostabu, jog bet kuris, naujas ar senas, „Bugatti“ modelis kainuoja nuo maždaug 1 mln. eurų, tad kaip manote už kokią sumą buvo parduotas štai šis „Bugatti Type 57S“? 2 mln. eurų? O galbūt 4 mln. eurų? Tiksli suma – 6,6 mln. eurų.
Retas egzempliorius
Klasikinis automobilis – saugi investicija į ateitį, nes beveik kiekvienas praeityje pagamintas automobilis būna vertas nemažų pinigų. „Bugatti Type 57S“ klasikinių automobilių entuziastus domina dėl keleto priežasčių. Viena iš jų – retumas. „Bugatti“ pagamino keturiasdešimt dvi „Type 57S“ važiuokles, kurios buvo išdalintos skirtingiems partneriams.
Pavyzdžiui, būtent šio modelio kėbulas buvo pagamintas „Vanvooren“ dirbtuvėse. Šios kompanijos darbuotojai įsigijo keturias „Type 57S“ važiuokles ant kurių buvo pagaminti šie įstabaus grožio kabrioletai. Didžiausią nuostabą kelia ne tik originalus automobilio stovis, bet ir rida.
Nuo 1937 metų „Bugatti Type 57S“ kabrioletas nuvažiavo tik 1484 kilometrus!