Brangiausių automobilių dešimtuką pradeda ne itališkas, bet vokiškas galiūnas. 1936 metais pagamintas automobilis buvo specialiai pagamintas tuometiniams ponams, kurie norėjo turėti išskirtinį ir elegantišką kabrioletą.
540K Roadster yra labai retas automobilis. Mercedes Benz pagamino tik tris tokius kabrioletus. 2012 metais aukcione parduotas egzempliorius į naujus namus iškeliavo už 11,7 milijono dolerių.
9 vieta. Ferrari 250 Testarossa
Ferrari pagamino tik 34 tokius automobilius. Tame tarpe yra ne tik bendro naudojimo keliams skirtos versijos, bet ir prototipai.
Šie modeliai aukcionuose yra pakankamai retas reiškinys, tačiau už 12,3 milijono dolerių parduota mašina buvo išskirtinė dėl keletos dalykų. Tai buvo ketvirtasis Ferrari 250 Testarossa egzempliorius ir priklausė Juanui Manueliui Fangio, kurį 1958 metais pagrobė Fidelio Castro pakalikai.
8 vieta. Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione
Dar vienas Ferrari, kuris aukcione naujus šeimininkus surado 2013 metais. Būtent šis egzempliorius 1953 metais dalyvavo Le Mano 24 valandų lenktynėse ir sugebėjo iškovoti pergalę.
12,8 milijono dolerių kainavęs automobilis taip pat laimėjo 12 valandų lenktynes Peskaroje.
7 vieta. Ferrari 250 LM
Dar vienas lenktynėms paruoštas Ferrari automobilis. Ferrari 250 LM buvo vienas nuostabiausių kompanijos kūrinių. Daug pergalių jis neiškovojo, tačiau automobilių kolekcionieriams tai nerūpi.
Būtent šis automobilis aukcione buvo parduotas 2013 metais už 14,3 milijono dolerių.
6 vieta. Ferrari 250 Testarossa
2011 metais, viename prestižiškiausių automobilių aukcionų - „Goodings & Company“, dienos šviesą išvydo 1957 metais pagamintas Ferrari 250 Testarossa.
Būtent šis automobilis buvo pirmasis 250 Testarossa egzempliorius, todėl nenuostabu, kad jo kaina aukcione pasiekė net 16,3 milijono dolerių.
Pilnai atrestauruotas automobilis turėjo 3 litrų, dvylikos cilindrų motorą, kuris išvystė 300 arklio galių.
5 vieta. Ferrari 375-Plus Spider Competizione
Ferrari 375-Plus Spider Competizione buvo sukurtas ne bendro naudojimo keliams, o lenktynėms. Nenuostabu, kad jo kūrimą inicijavo Ferrari lenktynių komandoje dirbę inžinieriai.
Priekyje buvo sumontuotas 4,9 litro, dvylikos cilindrų benzininis variklis padėjo šiai mašinai iškovoti pergalę 1954 metais vykusiame Mille Miglia maratone. O tai padėjo automobilio savinininkui šią mašiną parduoti už 18,4 milijono dolerių.
4 vieta. Ferrari 275 GTB/C Speciale by Scaglietti
Tai yra vienas rečiausių Ferrari pasaulyje! Ferrari pagamino vos tris 275 GTB/C Speciale vienetus ir buvo sukurti tam, kad lenktynių trasoje nugalėtų Ford GT40 ir Shelby Cobra Daytona.
275 GTB/C Speciale buvo pirmasis Ferrari modelis turėjęs nepriklausomą galinę pakabą, neįtikėtinai lengvą kėbulą ir važiuoklę. Tuo tarpu šį stebuklą už ausų tempė V12 variklis.
Kaina? 26,4 milijono dolerių.
3 vieta. Ferrari 275 GTB/4*S NART Spider
Iki šių dienų visame pasaulyje išliko vos dešimt šių nuostabių kabrioletų. Vienas iš jų aukcione pasirodė praėjusiais metais ir buvo parduotas už 27,5 milijono dolerių.
Ferrari 275 GTB/4*S NART Spider buvo sukurtas pagal Luigi Chinetti užsakymą. Kas jis toks? Ferrari šiam žmogui turėtų dėkoti už iniciatyvą ir norą tapti Ferrari markės atstovu Jungtinėse Amerikos Valstijose.
2 vieta. Mercedes-Benz W196
Po daugybės Ferrari markės automobilių, turbūt smagu pamatyti vokišką mašiną, ar ne? Mercedes Benz W196 priklausė penkis kart Formulės 1 čempionui Juanui Manueliui Fangio. Tai padėjo šią mašiną aukcione parduoti už 29,6 milijono dolerių.
Įdomu yra tai, kad automobilis niekada nebuvo restauruotas ir buvo parduotas su visais įlenkimais bei trūkumais. Tačiau, tai nesutrukdė jam pasiekti 29,6 milijono dolerių sumą.
1 vieta. Ferrari 250 GTO
Vargu ar kada nors atsiras kitas automobilis, kuris aplenktų Ferrari 250 GTO. Patį brangiausią automobilį pasaulyje!
FIA World GT čempionatui sukurtas automobilis buvo nenugalimas. 1963 metais visas pergales iškovojusi mašina buvo mėgstama dėl daugybės priežasčių.
Pavyzdžiui, Ferrari norėdama atitikti homologacijos reikalavimus, privalėjo pagaminti bent jau šimtą 250 GTO egzempliorių, tačiau italai nebūtų italais. Pasakė vieną, padarė kitą. Ferrari pagamino ne šimtą, bet trisdešimt devyneris vienetus.
Brangiausias automobilis pasaulyje buvo įkainotas 38,1 milijono dolerių suma.