• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Skirtingai nei kiti aukštesnės klasės automobilių gamintojai, kurie dar prieš porą metų didžiavosi savo sprendimu 2030 m. atsisakyti vidaus degimo variklių, Bavarijos regiono pasididžiavimu laikoma BMW į visuotinę elektrifikaciją žvelgė atsargiau.

3

Skirtingai nei kiti aukštesnės klasės automobilių gamintojai, kurie dar prieš porą metų didžiavosi savo sprendimu 2030 m. atsisakyti vidaus degimo variklių, Bavarijos regiono pasididžiavimu laikoma BMW į visuotinę elektrifikaciją žvelgė atsargiau.

REKLAMA

Vietoje bandymų susikoncentruoti tik į vieną, bet specifinę nišą, BMW nusprendė investuoti ne tik į naujus elektromobilius, bet į tradicinį variklį turinčias transporto priemones.

Visgi, jeigu Europoje nuo 2035 m. ir nebebus galima pardavinėti naujų benzininių ir dyzelinių variklių, Europoje – nėra visas pasaulis, todėl natūralu, jog BMW atsižvelgia ir į kituose pasaulio kampeliuose gyvenančių vairuotojų poreikius.

Formulės 1 technologijos

Vokietijos žurnalas „Auto Motor und Sport“ pranešė, jog BMW užregistravo naujos kartos benzininio variklio patentą, kurio veikimo principas yra labai panašus į tokį, kurį galima rasti naujame „Maserati“ variklyje.

REKLAMA
REKLAMA

Iš esmės – didžiausia inovacija šiame variklyje yra prieš degimo kamerą esanti uždegimo sistema.

Pavyzdžiui, „Maserati“ variklyje prieš degimo kamerą esanti uždegimo sistema efektyviam veikimui naudoja specialius kanalus.

REKLAMA

Itališkame variklyje dėl geresnių efektyvumo rodiklių taip pat naudojama dviguba žvakių sistema. Pagrindinės uždegimo sistemos žvakės veikia įprastu režimu, tuo metu papildomos žvakės veikti pradeda, kai reikalingas papildomos uždegimo sistemos aktyvavimas.

Ir paskutinis priedas – dviguba degalų įpurškimo sistema: pagrindinė degalų sistema veikia naudodama net 350 barų slėgį, o papildoma sistema veikia naudodama 6 barų slėgį. Tai leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir taršą.

REKLAMA
REKLAMA

Siekia didesnio efektyvumo

Didžiausia naujovė BMW variklyje – degimo kamera padalijama į dvi dalis.

Pirminiai uždegimo procesai vyksta prieš degimo kameroje, naudojant uždegimo žvakę ir atskiru įžeminimo elektrodu. Teoriškai, šis sprendimas turėtų būti pranašesnis dėl geresnio šilumos išsklaidymo.

Vėliau, liepsnos liežuviai iš pirminės kameros į pagrindinę degimo kamerą ir užtikrina pagrindinės mišinio dalies uždegimą.

BMW žada, kad toks sprendimas padidins šiluminį efektyvumą, sumažins degalų sąnaudas, padidins variklio našumą ir net jo tarnavimo laiką. Šį sprendimą planuojama naudoti įvairaus tūrio ir galingumo variklių, pradedant ekonomiškuose 3 cilindrų ir baigiant didelio našumo 8 cilindrų motoruose.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų