Vietoje bandymų susikoncentruoti tik į vieną, bet specifinę nišą, BMW nusprendė investuoti ne tik į naujus elektromobilius, bet į tradicinį variklį turinčias transporto priemones.
Visgi, jeigu Europoje nuo 2035 m. ir nebebus galima pardavinėti naujų benzininių ir dyzelinių variklių, Europoje – nėra visas pasaulis, todėl natūralu, jog BMW atsižvelgia ir į kituose pasaulio kampeliuose gyvenančių vairuotojų poreikius.
Formulės 1 technologijos
Vokietijos žurnalas „Auto Motor und Sport“ pranešė, jog BMW užregistravo naujos kartos benzininio variklio patentą, kurio veikimo principas yra labai panašus į tokį, kurį galima rasti naujame „Maserati“ variklyje.
Iš esmės – didžiausia inovacija šiame variklyje yra prieš degimo kamerą esanti uždegimo sistema.
Pavyzdžiui, „Maserati“ variklyje prieš degimo kamerą esanti uždegimo sistema efektyviam veikimui naudoja specialius kanalus.
Itališkame variklyje dėl geresnių efektyvumo rodiklių taip pat naudojama dviguba žvakių sistema. Pagrindinės uždegimo sistemos žvakės veikia įprastu režimu, tuo metu papildomos žvakės veikti pradeda, kai reikalingas papildomos uždegimo sistemos aktyvavimas.
Ir paskutinis priedas – dviguba degalų įpurškimo sistema: pagrindinė degalų sistema veikia naudodama net 350 barų slėgį, o papildoma sistema veikia naudodama 6 barų slėgį. Tai leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir taršą.
Siekia didesnio efektyvumo
Didžiausia naujovė BMW variklyje – degimo kamera padalijama į dvi dalis.
Pirminiai uždegimo procesai vyksta prieš degimo kameroje, naudojant uždegimo žvakę ir atskiru įžeminimo elektrodu. Teoriškai, šis sprendimas turėtų būti pranašesnis dėl geresnio šilumos išsklaidymo.
Vėliau, liepsnos liežuviai iš pirminės kameros į pagrindinę degimo kamerą ir užtikrina pagrindinės mišinio dalies uždegimą.
BMW žada, kad toks sprendimas padidins šiluminį efektyvumą, sumažins degalų sąnaudas, padidins variklio našumą ir net jo tarnavimo laiką. Šį sprendimą planuojama naudoti įvairaus tūrio ir galingumo variklių, pradedant ekonomiškuose 3 cilindrų ir baigiant didelio našumo 8 cilindrų motoruose.