„OPmobility“ generalinio direktoriaus Laurent Favre teigimu, JAV, Vokietijos ir Prancūzijos automobilių gamintojai šiuo metu gamina maždaug 40-45 proc. mažiau elektromobilių nei buvo planuojama iš pradžių.
Ambicingai atrodžiusi elektromobilių plėtra turėjo įjungti lėtesnę pavarą po to, kai entuziastingai nusiteikusių elektromobilių pirkėjų banga nuslopo, o masėms prieinamų elektromobilių trūkumas padėtį rinkoje tik dar labiau paaštrino.
Štai, dėl nepateisintų lūkesčių „Mercedes-Benz“ nusprendė peržiūrėti ilgalaikę strategiją, kurioje dabar atsirado vietos ir benzininiams ir dyzeliniams varikliams. Sumažėjusią elektromobilių paklausą jaučia ir „Stellantis“, kuri dėl prastos „Fiat 500e“ paklausos turėjo ne vieną kartą stabdyti gamyklos darbą Italijoje.
Šį mėnesį „Volkswagen Group“ ėmėsi veiksmų, dėl kurių gali būti uždaryta bendrovės gamykla Belgijoje, kurioje šiuo metu vyksta „Audi Q8 e-Tron“ gamyba.
„Ford“ praėjusią savaitę pranešė, jog ruošiasi investuoti 3 mlrd. JAV dolerių į Kanadoje esančią gamyklą, jog joje galėtų gaminti itin pelningą pikapų liniją nors anksčiau šioje gamykloje buvo planuojama pradėti elektrinio visureigio gamybą.
„Kai kurie mūsų klientai, ypač iš JAV, planavo iškart pereiti nuo klasikinių automobilių prie elektrinių, tačiau dabar jie daugiausiai dėmesio skiria hibridinių ir iš tinklo įkraunamų hibridų kūrimu“, – sakė komponentų gamintojos „OPmobility“ vadovas.
„Rinkoje, vis dar, vyrauja neapibrėžtumas. Visgi, elektrinių transporto priemonių perėjimą primėtė reguliuojančios institucijos. Perėjimas link elektromobilių neatsirado natūraliai iš vartotojų kylančios paklausos“, – pabrėžė jis.