Septinto dešimtmečio pabaigoje sukurtas „Shelby GT500“ iki šiol laikomas viena ikoniškiausių „Ford Mustang“ modelio versijų. Be to, šio įspūdingo modelio reputaciją praturtina ir rašytiniai „Shelby“ markės įkūrėjo Carrollo Shelby žodžiai – „Tai buvo pirmasis automobilis, kuriuo tikrai didžiuojuosi“.
Šiuos žodžius jis ištarė 1967 metais, kuomet visuomenei buvo pristatytas „Shelby GT500“ automobilis. Iš tiesų, daugeliui tai buvo netikėtas pareiškimas, mat 1966-aisiais jis Jungtinių Valstijų automobilistus nustebino iki šiol legendomis apipintą „Shelby Cobra“ modifikaciją, taip pat gerokai patobulintą „Shelby GT350 Mustang“.
Apskritai – septinto dešimtmečio pabaigoje „Ford“ ir „Shelby“ sąjunga atrodė it būtų atkeliavusi iš alyva sutepto automaniško sapno. „Ford“ tuomet galėjo disponuoti neregėto dydžio ištekliais, kuriuos „Shelby“ įkūrėjas nukreipė legendinio „Ford GT40“ sukūrimui bei įsimitinai pergalei Le Mane pasiekti. Vis dėlto, ar šie pasiekimai leido Carolliui Shelby sėdėti it būtų užkariavęs pasaulį?
Kaip kompanija, „Ford“ savo tikslą pasiekė. Ji įrodė, jog gali varžytis tarptautiniame lygmenyje su „Ferrari“, tačiau „Shelby“ vadovui ramybės nedavė Jungtinių Valstijų keliais riedančios „Chevrolet Corvette“ konkurencija.
Norėdamas „Chevrolet“ kolegas pastatyti į vietą, jis sukūrė „Shelby GT350“ – automobilį, su kuriuo „Shelby“ dominavo 1965 – 1967 m. vykusiame „SCCA“ B klasės automobilių čempionate. Bet ar šių pergalių „Shelby“ užteko? Žinoma, kad ne.
Bendrovės inžinieriai žinojo, jog „Ford Mustang“ turi žymiai didesnį potencialą, kurį reikia išnaudoti. Ir būtent tada gimė monstras su keturiais ratais.
Į kompaktišką, pagal tuometinius amerikietiškus standartus, automobilį „Shelby“ sumontavo 7,0 litrų, 8 cilindrų, 355 arklio galias išvystantį variklį, kuriam kompaniją palaikė griozdiškas „Holley“ keturių kamerų karbiuratorius. Šalia naujojo „GT500“ mažesnysis giminaitis su „GT350“ emblema atrodė kaip nekaltas ponis.
Kadangi „Shelby GT500“ pasirodė kultūrinių revoliucijų, kosmoso tyrinėjimų ir popkultūros sprogimo epochoje, „GT500“ labai greitai tapo amerikiečių simboliu, su kuriuo daugelis europiečių susipažino garsioje Holivudo juostoje – „Dingti per 60 sekundžių“.