Nešlovinga transporterio gyvenimo pabaiga
Šeštame dešimtmetyje „Mercedes Benz“ dominavo įvairiose auto-sporto varžybose. 1954 ir 1955 metais „Mercedes Benz“ tapo Formulės 1 čempionais, tuo tarpu ilgųjų nuotolių lenktynėse dominavo įvairūs „SLR“ ir „SL“ modeliai. Tačiau visos pergalės buvo užmirštos 24 valandų lenktynėse Le Mane 1955 metais.
Pierre Levegh vairuojamas „Mercedes Benz SLR“ trenkėsi į varžovo vairuojamą „Austin-Healey“, pašoko į orą, išskrido iš trasos, nusileido į žiūrovų zoną ir net kelis kartus vertėsi. Nuo stiprių smūgių įvairios bolido detalės sugebėjo sužeisti 120 žmonių, tuo tarpu nuo automobilio atplyšusi priekinė ašis nuskriejo į žiūrovų minią ir užmušė net 82 auto-sporto fanus. Tuo tarpu bolidą vairavęs Pierre žuvo po pirmojo smūgio į žemę.
Praėjus vos vieneriems metams po incidento, daugelį „Mercedes Benz“ pervežusių transporterių likimas pakibo ant plauko. Inžinieriai sukūrę šį automobilį stengėsi jį išgelbėti, tačiau įvairūs bandymai buvo nesėkmingi.
„Mercedes Benz“ iki 1967 metų šiuos automobilius naudojo prototipų pervežimui iš vieno bandymų poligono į kitą, tačiau juos išlaikyti buvo per brangu. Net ir tokiai kompanijai kaip „Mercedes Benz“.