• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos automobilių gamintoja „Audi“ peržiūrėjo ankstesnį planą visiškai atsisakyti vidaus degimo variklių iki 2033 metų. Naujoji vadovybė šio tikslo nebesiekia. Dabar teigiama, kad benzininių ir dyzelinių variklių plėtra gali būti tęsiama dar bent 7–10 metų, priklausomai nuo pasaulinės rinkos dinamikos ir reguliacinių pokyčių.

33

Vokietijos automobilių gamintoja „Audi“ peržiūrėjo ankstesnį planą visiškai atsisakyti vidaus degimo variklių iki 2033 metų. Naujoji vadovybė šio tikslo nebesiekia. Dabar teigiama, kad benzininių ir dyzelinių variklių plėtra gali būti tęsiama dar bent 7–10 metų, priklausomai nuo pasaulinės rinkos dinamikos ir reguliacinių pokyčių.

REKLAMA

Šį sprendimą patvirtino „Audi“ generalinis direktorius G. Döllneris. Jo teigimu, ankstesnis planas atsisakyti vidaus degimo technologijų buvo priimtas buvusios vadovybės ir buvo klaidingas. Naujasis požiūris grindžiamas siekiu išlaikyti technologinį lankstumą ir galimybę greitai reaguoti į nevienodą elektromobilumo plėtros tempą pasaulyje.

Daugiau naujienų apie šios vokiškos markės automobilius – specialioje „Audi“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

„Tai buvo strateginis sprendimas, kuris nebuvo mūsų komandos darbas – mes jį peržiūrėjome ir nusprendėme elgtis kitaip“, – sakė G. Döllneris.

REKLAMA

Tarp 2025 ir 2026 metų „Audi“ planuoja pristatyti visiškai naują modelių seriją su vidaus degimo bei iš tinklo įkraunamomis hibridinėmis jėgainėmis.

Tai leis gamintojui išlaikyti platų pasirinkimą skirtingoms rinkoms, kuriose infrastruktūros lygis ir vartotojų poreikiai vis dar labai skiriasi.

Pavyzdžiui, nors tokios šalys kaip Norvegija ar Nyderlandai sparčiai juda elektrifikacijos link, daugelyje Azijos, Lotynų Amerikos ar Rytų Europos regionų pažanga šioje srityje išlieka lėta.

Kartu su strateginiu posūkiu „Audi“ restruktūrizuoja ir visą modelių gamą. Pagrindiniais išliks „A3“ ir „Q3“, o aukščiausią segmentą sudarys „A8“, „Q7“, „Q8“ bei planuojamas „Q9“. Be to, ruošiamas ir visiškai elektrinis modelis, dydžiu artimas „A3“, tačiau jis netaps „Volkswagen ID.2“ kopija.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų