• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujasis elektrinis „Alpine“ visureigis savo dinamika gal ir nepranoksta korėjiečių gaminių iš „Kia“ ar „Hyundai“, tačiau žada daugiau – tikslesnį valdymą ir tikras emocijas už vairo. Ar tai bus automobilis, kurio laukė ištikimiausi markės gerbėjai? Išvaizda bent jau įtikina, kad taip.

14

Naujasis elektrinis „Alpine“ visureigis savo dinamika gal ir nepranoksta korėjiečių gaminių iš „Kia“ ar „Hyundai“, tačiau žada daugiau – tikslesnį valdymą ir tikras emocijas už vairo. Ar tai bus automobilis, kurio laukė ištikimiausi markės gerbėjai? Išvaizda bent jau įtikina, kad taip.

REKLAMA

 

Po „Alpine A390“ koncepcijos pasirodymo, prancūzų sportinių automobilių gamintojas pristato pirmąjį savo visureigį – tiksliau, SUV-kupė ar krosoverį.

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Tai jau trečiasis „Alpine“ markės modelis, kuris prisijungs prie „A110“ kupė ir „Renault 5“ pagrindu sukurto „A290“ hečbeko. Tačiau su „A390“ gamintojas kyla į aukštesnį segmentą.

REKLAMA

„Alpine A390“ sukurtas ant vidutinės klasės modeliams skirtos „Renault“ grupės platformos „AmpR Medium“. Tačiau Diepe įsikūrusi kūrėjų komanda skyrė daug dėmesio tam, kad automobilis atitiktų ne tik techninius, bet ir dizaino standartus, kurių tikimasi iš šios markės. Tai – didžiausias modelis „Alpine“ istorijoje: ilgis siekia 4 615 mm, plotis – 1 885 mm, o aukštis – 1 532 mm.

REKLAMA
REKLAMA

Kupė siluetas ir sportiškas profilis išduoda markės DNR. Aukštas, tačiau nuožulnią stogo liniją bei „A110“ primenančiais galiniais statramsčiais „A390“ geba sukurti dinamiško automobilio įspūdį. Gale – tipiškas, platus langas, o priekyje – strėlės formos dangtis su itin siaurais žibintais ir trikampio formos LED dienos žibintais. 

Ši žibintų grafika – vizualinė aliuzija į Alpių kalnus. Panašus motyvas kartojamas ir automobilio gale, kur projekcinį „Alpine“ logotipą supa snaigių ornamentai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aerodinamika čia svarbi ne mažiau nei stilius – tai matyti iš oro srauto kanalų, difuzoriaus ir net 20 ar 21 colio ratlankių. 

Vidus – taip pat sportiškas. 12,3 colio prietaisų skydelis ir 12 colių informacinė sistema sudaro L formos jungtį, orientuotą į vairuotoją. Nors išdėstymas šiek tiek primena „Renault“ sprendimus, medžiagos, grafika ir detalės – unikalios.

REKLAMA

Mėlynos spalvos „Alcantara“, aliuminio akcentai, mėlyna oda aptrauktas trijų stipinų vairas su specialiais mygtukais rekuperacijos lygiui ir „e-boost“ funkcijai – viskas pabrėžia išskirtinumą.

Valdymas pagrįstas mygtukais: atskirai valdoma klimato sistema, garso stiprumas, pavarų perjungimo svirtis. Sėdynės – valdomos elektra ir šildomos, o už papildomą kainą siūloma ir masažo funkcija.

REKLAMA

Net gale sėdintiems keleiviams čia netrūks patogumo, o 532 litrų talpos bagažinė – itin nestandartinis rodiklis „Alpine“ kontekste. Galima sakyti, tai net šeimai tinkamas automobilis.

Techninė bazė taip pat buvo iš esmės perdaryta – palyginti su kitais „AmpR Medium“ platformos modeliais, čia pritaikyti specifiniai važiuoklės ir pakabos sprendimai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lyginant su kitais „AmpR Medium“ platformos modeliais, „A390“ išsiskiria platesne tarpvėže, kaltinėmis trikampėmis pakabos svirtimis, beveik idealiu 49:51 svorio pasiskirstymu tarp ašių, specialia pakabos sistema su hidraulinio slopinimo elementais, tikslesne vairo sistema ir įspūdingo dydžio stabdžių diskais – jų skersmuo siekia 365 mm. 

Svarbiausia – jėgos agregatai. „A390“ komplektuojamas su trimis elektros varikliais, kurie leidžia itin tiksliai paskirstyti sukimo momentą tarp galinių ratų.

REKLAMA

„GT“ versija pasiekia 295 kW (401 AG) ir 650 Nm, iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,8 sek. „GTS“ versija – 345 kW (469 AG), 808 Nm, iš kurių net 508 Nm keliauja į galinę ašį, iki 100 km/val. spurtuoja per 3,9 sekundės, o maksimalus greitis – 220 km/val. 

Abiejų versijų energijos šaltinis – 89 kWh talpos baterija, užtikrinanti iki 555 km nuvažiuojamą atstumą. Standartiškai komplektuojamas šilumos siurblys padeda taupyti energiją šaltuoju metų laiku.

REKLAMA

Greitojo įkrovimo stotelėse palaikomas iki 190 kW galingumas. „Alpine“ pabrėžia, kad svarbesnis ne staigus galios šuolis, o gebėjimas ilgai išlaikyti aukštą įkrovimo greitį.

Patobulinta įkrovimo kreivė leidžia nuo 15 iki 80 proc. bateriją įkrauti per mažiau nei 25 minutes. Numatyta ir maršrutų planavimo funkcija bei akumuliatoriaus pašildymas. Naudojant „AC“ jungtį maksimali įkrovimo galia sieks 11 kW.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pradinė „Alpine A390“ kaina sieks 65 000 eurus. „GTS“ versijos kaina išaugs iki 76 000 eurų. 

Automobilis bus surenkamas istorinėje „Alpine“ gamykloje, Prancūzijos.  Gamintojas ypač didžiuojasi, kad didžioji dalis komponentų – taip pat prancūziški.

Elektros varikliai gaminami Klėone, baterijos – Diunkerke. Iš Prancūzijos taip pat kilę padangų ir aukštos klasės „Devialet“ garso sistemos tiekėjai. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų