Su „Milano“ modeliu, visapusiškai įkūnijančiu kilnaus itališko sportiškumo DNR, gamintojas vėl sugrįžta į Europoje didžiausią automobilių rinkos dalį – B segmentą. Pirmasis 100 proc. elektrinis sportiškas miesto automobilis atvers vartus į „Alfa Romeo“ pasaulį kiekvienam vairuotojui: nuo tikrųjų Alfisti gerbėjų iki tiesiog simpatizuojančių šiam prekių ženklui ir laukusių jo sugrįžimo į masiškiausią segmentą.
„2024-aisiais pasirodžius „Milano“ modeliui, įmonė „Alfa Romeo“ suformuos visus entuziastų lūkesčius pateisinančių automobilių asortimentą. „Milano“ vertinamas kaip simbolinis visų mūsų Alfisti gerbėjų šūkis: „Sveiki sugrįžę!“ Anksčiau „Giulietta“ ir „Mito“ modeliais važinėję klientai laukė naujo būdo išreikšti savo meilę markei.
Naujasis automobilis patrauks visus, vertinančius unikalius sportiško vairavimo pojūčius ir išskirtinį itališko dizaino grožį, būdingą šio segmento modeliams. „Milano“ pažymi pirmąjį mūsų perėjimo prie elektromobilių etapą ir kartu su „Alfa Romeo Tonale“ modeliu turi sustiprinti „Alfa Romeo“ pozicijas visame pasaulyje“, – komentavo įmonės generalinis direktorius Jeanas-Philippe’as Imparato.
Pavadinimas siejamas su kilme
Nuo 1910 m. „Alfa Romeo“ emblemoje buvo vaizduojami du Milaną įkūnijantys simboliai: istorinis Lombardijos sostinės simbolis kryžius ir gyvatė iš kilmingos Visconti šeimos herbo. Daugiau nei 60 metų (1910–1972) logotipo apačioje buvo nurodytas Milano pavadinimas. Iki 1918 m. jį lydėjo akronimas „A.L.F.A.“ (it. Anonima Lombarda Fabbrica Automobili), vėliau, nuo 1919 m., – ALFA ROMEO.
Dabar avangardo simbolis Milanas tapo tarptautine modernumo, naujovių ir tvarumo kryžkele. Visame pasaulyje menų ir „Made in Italy“ ikona laikomas Milanas visuomet vaidino lemtingą vaidmenį mados, dizaino ir muzikos srityse. „Alfa Romeo“ pasirinko Milaną, savo namus, kad pradėtų naują, įdomų ir drąsų istorijos skyrių: iš naujo interpretuotų sportiškumą 21-ajame amžiuje.
Todėl gamintojai nusprendė neapsiriboti legendiniais praeities modeliais ir pastaruoju metu vartotais įspūdingų kalnų perėjų pavadinimais, kad naujasis automobilis būtų aiškiai susietas su itališkomis šaknimis. Šį kartą nuspręsta kartu su automobiliu į visą pasaulį eksportuoti aiškias vertybes atspindintį vardą, nes jos visuomet apibrėžė šį prekių ženklą.
Komercinės veiklos sėkmė
Gamintojo komercinės veiklos rezultatai 2023 m. rodo, kad rinka pripažino tvirtos ir disciplinuotos komandos priimtą ilgalaikio produktų plano strategiją. Ji buvo parengta 2021-aisiais, įkūrus markę valdantį koncerną „Stellantis“. Vienas iš svarbiausių tikslų buvo sugrąžinti prekių ženklo pelningumą. Šis tikslas buvo pasiektas dar tų pačių 2021-ųjų antroje pusėje.
Tuomet taip pat buvo patvirtintas ilgalaikis produktų planas, kurį „Alfa Romeo“ pavadino „Nuo 0 iki 0“. Šiame plane pažymėti skaičiai atskleidžia drąsius tikslus – nuo „0“ elektrifikuotų transporto priemonių 2021 m. pereiti prie nulinės emisijos automobilių asortimento jau 2027-aisiais.
2022 m. debiutavo hibridinė ir iš tinklo įkraunama hibridinė „Tonale“ versijos, o 2024-aisiais bus pristatytas pirmasis bendrovės kūrinys, kurį bus galima rinktis su elektrine pavara, – „Milano“. 2025-aisis debiutuos pirmasis modelis, kurį bus galima įsigyti jau tik su elektrine pavara. O 2027-aisiais jau visą naujų „Alfa Romeo“ modelių gamą sudarys tik elektromobiliai.
2022 m. lapkritį „Alfa Romeo“ užėmė pirmąją vietą tarp „premium“ automobilių gamintojų „J.D. Power Sales Satisfaction Index“ reitinge. Jame dalyvaujantys naujų mašinų pirkėjai po kurio laiko atsako, kiek jie patenkinti savo pirkiniu. Indekso rezultatai rodo, jog italai pakilo devyniomis pozicijomis ir surinko 25 taškais daugiau nei 2021-aisiais. Šis šuolis buvo didžiausias „premium“ segmente.
Po metų „Alfa Romeo“ užlipo ant aukščiausio podiumo laiptelio bendrame „premium“ prekių ženklų reitinge ir užėmė trečią vietą tarp visų gamintojų „J.D. Power U.S. Initial Quality Study“ (IQS) apklausoje. Joje JAV pirkėjai vertina automobilius praėjus 90 dienų nuo įsigijimo. „Alfa Romeo“ pakilo 24 vietomis, o tai, remiantis IQS tyrimu, yra didžiausias augimas visoje pramonėje.
Šie rezultatai sutampa ir su bendrovės komerciniais rezultatais, kuriuos „Alfa Romeo“ užfiksavo prieš intensyvių ir iššūkių kupinų 2023 m. pabaigą. Įmonės pardavimas nuo metų pradžios iki lapkričio mėnesio, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2022 m., visame pasaulyje padidėjo 34 proc., o vien Europos rinkoje pasiektas 53 proc. augimas.