„Alfa Romeo“ tvirtina, jog naujasis mažylis buvo sukurtas siekiant sukurti emocinį ryšį tarp vairuotojo ir automobilio, todėl „Milano“ išvaizdoje matomi įvairūs dizaino elementai buvo sukurti semiantis įkvėpimo iš praeityje pristatytų modelių. Štai, itin trumpa galinė automobilio dalis yra užuomina į „Giulia TZ“, tačiau „Milano“ dizaineriai pasiūlė ir keletą naujų sprendimų, kurie gali supykdyti pokyčių nemėgstančius vairuotojus.
„Milano“ pirkėjai galės rinktis iš dviejų skirtingų radiatoriaus grotelių dizainų: „Leggenda“ ir „Progresso“. Taip pat verta paminėti, jog „Alfa Romeo“ inžinieriai elektromobilio įkrovimui skirtų laidų dėtuvę sumontavo po variklio dangčiu. Tokiu būdu padedama išlaikyti maksimali, 400 litrų talpos bagažinė.
Sukurtas Italijoje, gaminamas Lenkijoje
Istoriškai, visi „Alfa Romeo“ modeliai būdavo gaminami Italijoje esančiose gamyklose, tačiau „Milano“ šią tradiciją sulaužys.
Siekianti užtikrinti, jog „Milano“ kaina būtų konkurencinga, naujasis modelis bus gaminamas Lenkijoje esančioje „Stellantis“ gamykloje, kurioje šiandien gaminami kiti, tą pačią platformą naudojančių „Fiat 600“ ir „Jeep Avenger“ modelių gamyba.
Pagal „Stellantis“ koncerno sumanymą, visi itin kompaktiški krosoveriai turi naudoti „STLA Small“ vardu pavadintą konstrukciją, kurios universalumas leidžia ją pritaikyti skirtingų gamintojų poreikiams.
Siūlys elektrinę ir benzininę versijas
„Alfa Romeo“ pristatydama naująjį „Milano“ didžiausią dėmesį skyrė elektrinei modelio versijai, tačiau gamintojas puikiai supranta, jog elektrifikuota versijas nesugebės atliepti visų pirkėjų poreikių.
Tai reiškia, jog „Milano“ taip pat bus siūlomas su benzininiu varikliu, kuris suks priekinius arba visus keturis ratus.
Variklio skyriuje rasime neseniai pristatytą 1,2 litro, 3 cilindrų benzininį variklį, kuris eilėje skirtingų „Stellantis“ koncerno automobilių poruojamas su nauja 6 laipsnių, dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže.
Elektrinių modifikacijų taip pat bus dvi: 156 ir 240 arklio galių. Vėlgi, silpnesnioji turės priekinių varančiųjų ratų pavarą, o galingesnė – visų keturių, bei papildomą riboto praslydimo diferencialą, standesnę pakabą ir aibe kitų žaisliukų, kurie leis pabrėžti „Milano“ sportiškumą.
Nepriklausomai nuo elektros variklių galingumo, abi versijos turės 54 kWh talpos bateriją, su kuria silpniausia versija sugebės su pilna įkrova nuvažiuoti daugiau nei 400 kilometrų.
Numatoma kaina – konkurencinga
Šiemet „Alfa Romeo“ salonuose pasirodysiantis modelis iš pradžių bus siūlomas su 136 arklio galias išvystančiu benzininiu arba 156 arklio galias generuojančia elektrine pavara.
Visi pirmosios serijos modeliai iš gamyklos atkeliaus turėdami gausiai įrengtą „Milano Speciale“ įrangos lygį, kuriame standartiškai rasime 18 lengvo lydinio ratlankius, elektra valdomą vairuotojo sėdynę su masažo funkcija, bei dar šūsnį naudingų atributų.
Vėliau įrangos lygiai bus padalyti taip: „Techno“, „Premium“ ir „Sport“.
Numatoma automobilio pradinė kaina – nuo maždaug 30 000 eurų.