2 ) Fiat Uno (1983-2013)
Daugeliui europiečių „Fiat Uno“ vardas asocijuojasi su su žaviu kompaktišku hečbeku, kurių kadaise netrūko ir Lietuvos keliuose. Kaip ir „Peugeot 504“, taip ir senstantį „Fiat Uno“ senajame žemyne pakeitė modernesnis įpėdinis, tačiau vienoje didžiausių „Fiat“ rinkų - Brazilijoje, „Uno“ su minimaliais pakeitimais buvo gaminamas iki 2013 metų. Vėliau jį pakeitė „Fiat Panda“ pagrindu sukurtas modernus įpėdinis, kuris, deja, tokio pat didžiulio susidomėjimo nesulaukė.
3 ) Hindustan Ambassador (1958-2014)
Šiais laikais vieno modelio gyvenimo trukmė yra maždaug 5 - 6 metai, tačiau Indijos pasididžiavimas - „Hindustan Ambassador“ gamyboje išliko net 56 metus! „Morris Oxford“ pagrindu sukurtas automobilis daugelį metų buvo populiariausias modelis Indijoje, tačiau naujoji indų karta nenori vairuoti seno britiško sedano. Jie nori europietiškų prabangių automobilių.
4 ) Volkswagen Jetta (1984-2013)
Dar vienas automobilis, kuris Europoje ir Šiaurės Amerikoje buvo perkamas kaip skaniausios pasaulyje bandelės. Praėjus keleriems metams, antrąją „Jetta“ kartą pakeitė visiškai naujas modelis, tuo tarpu Kinija, Afrika ir dar daugelis kitų trečioji pasaulio šalių džiaugėsi vairuodami šį vakarietišką automobilį. „Jetta“ su įvairiais pakeitimais Kinijoje buvo gaminama iki net 2013 metų.
5 ) Daihatsu Charade G100 (1987- dabar)
Ar atsimenate tokį automobilį kaip „Daihatsu Charade“? Mažas japoniškas hečbekas Europoje didžiulio susidomėjimo nesulaukė, tačiau gimtojoje Japonijoje ir Kinijoje jam dėmesio netrūko, ypač Kinijoje, kurioje nuo 1988 metų iki dabar „Daihatsu Charade“ gaminamas su minimaliais pakeitimais.
6 ) Citroen ZX (1991-2013)
Dar vienas prancūziškas automobilis, kuri savo laiku karaliavo kiekviename Vakarų Europos didmiestyje. Tačiau kinai, išalkę vakarietiškų automobilių noriai pirkdavo minimaliai modernizuotą seno „ZX“ modelio versiją. Šio modelio pardavimai pradėjo kristi po to, kai jaunoji kinų karta norėjo ne taburetės ant ratų, o normalaus vakarietiško automobilio.
7 ) Peugeot J7 / J9 (1965-2015)
1965 metais „Peugeot“ pristatė komercinėms reikmėms skirtą mikroautobusą, kuris palengvino daugelio įmonių darbą. 1980 metais „Peugeot“ šį modelį atnaujino ir su smulkiais pakeitimais gamino iki pat 1991 metų. Prancūzams pradėjus galvoti apie šio modelio gamybos nutraukimą, į „PSA“ koncerno būstinę atvyko keletas verslininkų iš Turkijos, kurie perkėlė „J7/J9“ gamybą į Turkiją. Bandydami automobilį nuolatos modernizuoti, septintame dešimtmetyje sukurtas mikroautobusas Turkijoje buvo gaminamas iki pat 2015 metų.
8 ) Ford Falcon (1960-1991)
Nuo pat pirmosios „Ford Falcon“ kartos, šis amerikietiškas automobilis pasižymėdavo pakankamai dažna modelių rotacija. „Ford“ kas dvejus ar trejus metus šį modelį atnaujindavo, tačiau Argentinos rinkai skirtas „Falcon“ su minimaliais pakeitimais buvo gaminamas net 31 metus.