Tikimasi, kad šis sandoris sustiprins komandą e. komercijos srityje ir padės tapti dar konkurencingesniais rinkoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Susijungimas įvyko dėl abipusio poreikio. Matome didelę naudą dirbdami kartu – mes, kaip e. komercijos profesionalai ir „Pinkpharma“, kaip savo srities žinovai ir ekspertai farmacijos versle. Šį projektą planuojame vystyti ir vykdyti toliau ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje“, – teigia „Mercurius Digital“ vadovas L. Suodaitis.
E. vaistinės komanda įsitikinusi, kad šis žingsnis padės sustiprinti pozicijas elektroninės prekybos rinkoje.
„Mercurius Digital“ yra stiprūs e. komercijos srityje, mūsų komandos privalumas – žinios farmacijos srityje – išmanome vaistų, kosmetikos rinką, esame užmezgę kontaktus su gamintojais. Šis susijungimas padės sustiprinti mūsų, kaip e. vaistinės poziciją. Konceptas, kai iš e. komercijos konsultantų projektuose, išaugame į akcininkus yra viena iš mūsų veiklos krypčių, siekiant kapitalizuoti savo žinias ir patirtį auginant perspektyvius projektus“, – sako „Pinkpharma“ vykdantysis vadovas Mindaugas Kojelis.
Abi įmonės anksčiau jau yra bendradarbiavusios ir diskutavo apie ilgalaikę galimybę dirbti kartu.
Ilgainiui buvo priimtas sprendimas, vietoje e. komercijos agentūros „Mercurius Digital“ samdymo, abejas komandas sujungti siekiant efektyvesnio ir sklandesnio bendradarbiavimo.
„Tikime, kad komandoms susijungus, projektas įgaus naują pagreitį“, – sandorį apibendrina L. Suodaitis.