Koks bus naujų taisyklių poveikis prekiautojams?
Užsienyje išduotų kredito kortelių priėmimas. Vokietijos prekiautojas,kurio svetainėje galima atsiskaityti tam tikro prekės ženklo kredito kortelėmis, turėtų priimti ir Lietuvoje išduotas to paties prekės ženklo kredito korteles.
Prieiga prie svetainės neatsižvelgiant į vartotojo gyvenamąją vietą. Airijos vartotojai, norintys apsilankyti internetinėje Italijos drabužių parduotuvėje, neturėtų būti automatiškai nukreipiami į Airijai skirtą svetainę – iš pradžių jų turėtų būti paklausta, ar jie nori būti į ją nukreipti. Net jei jie sutiktų būti ten nukreipti, jiems turėtų būti palikta ir prieiga prie itališkos svetainės versijos.
Kainos ir sąlygos neturėtų priklausyti nuo pilietybės. Belgijos svetainėje bilietus į koncertą norinčiam nusipirkti estui turėtų būti siūlomos tokios pat sąlygos (pavyzdžiui, nuolaida perkant iš anksto) kaip Belgijos piliečiui.
Pažymima. kad interneto prekiautojai ir toliau galės visoje ES laisvai nustatyti savo kainas, kurti svetaines ir vykdyti rinkodaros veiklą, be kita ko, rengti konkrečioms vartotojų grupėms (pavyzdžiui, jaunimui arba vartotojams, o ne konkrečios srities specialistams) skirtus pasiūlymus, jei tik tuo nebus diskriminuojama dėl pilietybės arba gyvenamosios ar įsisteigimo vietos.
2015 m. „Eurobarometro“ apklausos duomenimis, beveik 40 proc. ES vartotojų drąsiai pirktų prekes ar paslaugas internetu iš prekiautojų kitose ES šalyse, tačiau faktiškai internetu kitose šalyse perka tik 19 proc. vartotojų. Naujosiomis ES e. prekybos taisyklėmis siekiama išnaudoti šį didelį tarpvalstybinės paklausos potencialą ir atverti naujų galimybių įmonėms.