Užsienio publiką užbūrė ne tik moters pasirodymas, tačiau ir dizainerio Juozo Statkevičiaus kurta suknelė. Po pasirodymo solistė socialiniuose tinkluose džiaugėsi dizainerio darbu.
„Juozai, panašu, kad teks atidarinėti parduotuvę! Visas Paryžius klausia, kur, kaip, kodėl nežinojom“, – brūkštelėjo A.Grigorian.
Naujienų portalui tv3.lt žymioji operos solistė pasidalijo po pasirodymo likusiomis emocijomis.
Moteris prisipažino, kad Lietuvos dizaineris solistės įvaizdžiu rūpinasi jau daugiau nei dešimtmetį: „Kiek pamenu, mūsų draugystė su Juozu prasidėjo nuo „Bohemos“ 2006-aisiais. Mano didelė laimė yra tai, kad aš „įtelpu“ į beveik visas kolekcines sukneles. Tik tiek, kad jos yra labai ilgos ir man tenka dėvėti aukštakulnius, tai labai gražu, bet ne visada paprasta su jais dainuoti.
Man didelė laimė turėti tokį draugą ir žmogų šalia savęs. Operos scenoje yra tam tikros taisyklė – mūsų sceniniai rūbai yra lengvai įsimenami, todėl tos pačios suknelės negaliu dėvėti antrąjį kartą. Džiaugiuosi, kad turiu galimybę dėvėti visas naujausias Juozo kolekcijos sukneles.“
„Kas yra Juozas Statkevičius turėtų būti aišku visiems. Jo daiktų kokybė, grakštumas, o kiek jis išleidžia drabužių kiekvienais metais, manau apie Juozo talentą niekam pasakoti nebereikia. Nebuvo nė vieno žmogaus, kuris nepaklaustų, kokia tai suknelė ir iš kur ji“, – džiaugėsi moteris.
Prakalbus apie tai, kad J.Statkevičiaus vardą žino kone visas Paryžius, o Lietuvoje dizaineris jaučiasi neįvertintas, Asmik tikino, kad kitaip būti ir negali: „Kiekviena šalis turi savo paskirtį, Lietuva niekada neatstos Paryžiaus ir Vilnius nebus mados pasaulio sostinė. Mes negalime to reikalauti, Prancūzija yra kito dydžio, kultūros šalis. Šiuo klausimu, Lietuva niekada nebus Paryžius, Niujorkas ar Maskva. Lietuva turi savo privalumų, kurių neturi kitos šalys.“
Operos solistė prisimena pirmuosius jai kurtus dizainerio drabužius: „Pirmieji „Bohemai“ kurti drabužiai man įsimintiniausi. Tai buvo pirmoji mano suknelė, kokybiška ir graži, niekada gyvenime nebūčiau sau leidusi tokios nusipirkti tuo metu. Tokie atsiminimai yra gražiausi.“
Šį antradienį A.Grigorian užbūrė Paryžiaus publiką, fortepijonu jai akompanavo Antoine'as Palloc'as. Po daugiau nei valandą trukusio rečitalio solistė nuo scenos buvo palydėta garsių plojimų ir ovacijų.
Aukštumų A.Grigorian karjeroje nestinga, moteris pasirodė Zalcburgo festivalyje, 2019-aisiais Tarptautiniuose operos apdovanojimuose ji pelnė geriausios dainininkės vardą. Taip pat už geriausią operos vaidmenį ji pelnė Austrijos muzikinio teatro prizą.
Nors A.Grigorian yra Lietuvos pasididžiavimas, tačiau moteris nesureikšmina debiutų žymiose pasaulio scenose. Jai svarbiausia – praleistas laikas su šeima. Ir nors praėję metai buvo kitokie ir visą pasaulį privertė sustoti, tačiau Asmik šiame laikotarpyje įžvelgė tik pliusus: „Daug koncertų buvo atšaukta, bet nereikia skaičiuoti pinigų, kurių neužsidirbai.
Aš visuomet sakau, kad visų pinigų neužsidirbsi, todėl tą laiką skyriau dalykams, kuriuos jau seniai norėjau daryti. Daug keliavau, praleidau laiką su vaikais ir šeima. Žinoma, mano situacija buvo lengvesnė, aš sugebėjau keturis pastatymus padaryti su publika. Man šie metai susidėliojo sėkmingai ir gražiai.“