Apie tai socialiniuose tinkluose paskelbė Nacionalinis transplantacijos biuras prie Sveikatos apsaugos ministerijos.
„Paul de Miko organų donorystei taria TAIP ir pasirašė sutikimą po mirties tapti potencialiu organų donoru.
„2016-ais metais amerikiečių reklamos agentūra The Martin Agency išleido reklamą pavadinimu Coleman Sweeney. Jos siužetas sukasi aplink vieną mažo miestelio gyventoją, atspėjote – Coleman'ą Sweeney, kuris visą savo gyvenimą buvo absoliutus šunsnukis ir su niekuo nesiskaitė. Kiekvieną dieną jis elgdavosi kaip paskutinis pašlemėkas ir padugnė, tarsi tyčia bandydamas pakenkti aplinkiniams. Colemanas buvo pats nekenčiamiausias miestelio žmogus ir jis tuo didžiavosi. Vieną dieną Sweeney nelauktai ištiko insultas ir šis pakratė kojas, o būtent tuo metu šalia jo buvusi užkandinės padavėja ūsočiaus piniginėje netyčia rado organų donorystės kortelę. Niekas taip ir nežinojo, kas paskatino Coleman'ą užsirašyti organų donorystei, tačiau jam iškeliavus Anapilin, net keturiems žmonėm buvo transplantuoti tam tikri organai/audiniai, kurie buvo gyvybiškai svarbūs arba žymiai pagerino gyvenimo kokybė. Taip – tai tėra fikcija, bet reklamos moralas: net ir šunsnukis gali išgelbėti gyvybę (angl. k. – even an asshole can save a life). Šis reklaminis klipas yra amžinai įsirėžęs į mano atmintį (nuo tada, kai jį pamačiau 2016-ųjų Kanų Liūtuose) bei priverčia susimąstyti, jog visiems, per savo gyvenimą sutiktiems žmonėms neįtiksi ir kažkas tave tikrai atsimins, kaip šunsnukį, tai kodėl nepasinaudoti proga ir neišlyginti visatos svarstyklių, neatlygintinai kažkam pagelbstint savo paskutiniu atodūsiu.
P.S. apie galimybę įsigyti donoro kortelę Lietuvoje sužinojau visiškai netyčia – pamatęs vieno didžiųjų lietuviškų portalų straipsnį, apie kelis gerai žinomus Lietuvos šou verslo asmenis, kurie taip pat palaiko iniciatyvą. Taigi galite mane vadinti DVIGUBA reklamos auka“, – apie savo sprendimą įsigyti Donoro kortelę sako Paulius.