• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujausiais, 2020 m. „Gemius“ e-komercijos duomenimis, Lietuvos ir užsienio nuomonės formuotojus / influencerius socialiniuose tinkluose seka 37% Lietuvos interneto vartotojų, t.y. 5 % daugiau nei praėjusiais metais.

Naujausiais, 2020 m. „Gemius“ e-komercijos duomenimis, Lietuvos ir užsienio nuomonės formuotojus / influencerius socialiniuose tinkluose seka 37% Lietuvos interneto vartotojų, t.y. 5 % daugiau nei praėjusiais metais.

REKLAMA

Be to, 7,5% (+0,5%*) visų respondentų teigia, jog tai, vienas svarbiausių informacijos šaltinių prieš perkant prekę ar užsisakant paslaugą internetu.

21% Lietuvos interneto vartotojų teigia, jog yra nusipirkę prekę ar paslaugą po to, kai pamatė nuomonės formuotojo reklamą / rekomendaciją socialiniuose tinkuose, tuo tarpu 71% respondentų sako, jog tokiu būdu prekės ar paslaugos įsigiję nėra. Palyginti su praėjusiais metais, teigusių, jog yra nusipirkę prekę ar paslaugą po to, kai pamatė influencerių reklamą / rekomendaciją socialiniuose tinkluose padaugėjo 6%, o tų, kurie teigia, kad influenceriai jų pirkimui įtakos nedaro, sumažėjo 3%.

Respondentų taip pat prašėme įvardinti, kuriuose socialiniuose tinkluose šie turi savo asmeninį profilį bei kuriais iš jų naudojasi dažniausiai. Facebook, Youtube bei Instagram – tai trys socialiniai tinklai, kuriuose nenaudojamų arba labai retai naudojamų lietuvių profilių yra palyginti nedaug. Pavyzdžiui, Facebook socialiniame tinkle savo asmeninę paskyrą turintys teigia net 93% (+9%) respondentų, iš jų 77% (-2%) šį tinklą įvardija, kaip tą, kuriuo naudojasi dažniausiai. Tuo tarpu Youtube ir Instagram skaičiai gana panašūs: Youtube tinkle savo asmeninę paskyrą teigia turintys 60% (+8%), Instragram – 56% (+12%) respondentų, o juos įvardijusių, kaip tuos socialinius tinklus, kuriuos naudoja dažniausiai yra vidutiniškai apie 37% (+10%).

REKLAMA
REKLAMA

Be šių didžiųjų socialinių tinklų milžinių, ženklus augimas pastebimas ir dar viename socialiniame tinkle - TikTok. Šiame tinkle savo asmeninę paskyrą sako turintys 22% Lietuvos interneto vartotojų, t.y. 13% daugiau nei praėjusiais metais, o šį socialinį tinklą, kaip tą, kurį naudoja dažniausiai įvardino 10% respondentų arba 7% daugiau nei 2019 m.

REKLAMA

Jau trečius metus internetinės apklausos būdu buvo renkami populiariausi (top of mind) Lietuvos influenceriai. Šiais metais pirmąją vietą užima Karolina Meschino, kurią, pirmu numeriu įvardino 34% (+6%) respondentų, antroje vietoje – Naglis Bierancas 26% (-10%), trečioje – Agnė Jagelavičiūtė 21% (-7%). Praėjusiais metais pirmąją vietą užėmė N. Bierancas.

Visas sąrašas:

  1. Karolina Meschino
  2. Naglis Bierancas
  3. Agnė Jagelavičiūtė
  4. Mantas Stonkus
  5. Orijus Gasanovas
  6. Viktorija Siegel
  7. Paulius Mikolaitis
  8. Natalija Bunkė
  9. Dovilė Filmanavičiūtė
  10. Ieva Mackevičienė
  11. Mantas Katleris
  12. Beata Nicholson
  13. Rolandas Mackevičius
  14. Simona Lipnė
  15. Indrė Stonkuvienė

Taip pat respondentų buvo prašoma sužymėti, kokie konkretūs influenceriai jiems asocijuojasi su tam tikra prekių / paslaugų grupe. Kaip pvz. knygų, filmų ar muzikos prekes lietuviai jau du metus iš eilės labiausiai tapatina su Dovile Filmanavičiūte 33% (+15%), kelionių tematikoje taip pat antrus metus iš eilės išskiriamas žurnalistas Orijus Gasanovas 46% (+16%), o su drabužių bei aksesuarų tematika labiausiai siejama Karolina Meschino 35% (+21%).

REKLAMA
REKLAMA

Naujausiais, 2020 m. „Gemius“ e-komercijos duomenimis, Lietuvos ir užsienio nuomonės formuotojus / influencerius socialiniuose tinkluose seka 37% Lietuvos interneto vartotojų, t.y. 5 % daugiau nei praėjusiais metais. Be to, 7,5% (+0,5%*) visų respondentų teigia, jog tai, vienas svarbiausių informacijos šaltinių prieš perkant prekę ar užsisakant paslaugą internetu.

21% Lietuvos interneto vartotojų teigia, jog yra nusipirkę prekę ar paslaugą po to, kai pamatė nuomonės formuotojo reklamą / rekomendaciją socialiniuose tinkuose, tuo tarpu 71% respondentų sako, jog tokiu būdu prekės ar paslaugos įsigiję nėra. Palyginti su praėjusiais metais, teigusių, jog yra nusipirkę prekę ar paslaugą po to, kai pamatė influencerių reklamą / rekomendaciją socialiniuose tinkluose padaugėjo 6%, o tų, kurie teigia, kad influenceriai jų pirkimui įtakos nedaro, sumažėjo 3%.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Respondentų taip pat prašėme įvardinti, kuriuose socialiniuose tinkluose šie turi savo asmeninį profilį bei kuriais iš jų naudojasi dažniausiai. Facebook, Youtube bei Instagram – tai trys socialiniai tinklai, kuriuose nenaudojamų arba labai retai naudojamų lietuvių profilių yra palyginti nedaug. Pavyzdžiui, Facebook socialiniame tinkle savo asmeninę paskyrą turintys teigia net 93% (+9%) respondentų, iš jų 77% (-2%) šį tinklą įvardija, kaip tą, kuriuo naudojasi dažniausiai. Tuo tarpu Youtube ir Instagram skaičiai gana panašūs: Youtube tinkle savo asmeninę paskyrą teigia turintys 60% (+8%), Instragram – 56% (+12%) respondentų, o juos įvardijusių, kaip tuos socialinius tinklus, kuriuos naudoja dažniausiai yra vidutiniškai apie 37% (+10%).

REKLAMA

Be šių didžiųjų socialinių tinklų milžinių, ženklus augimas pastebimas ir dar viename socialiniame tinkle - TikTok. Šiame tinkle savo asmeninę paskyrą sako turintys 22% Lietuvos interneto vartotojų, t.y. 13% daugiau nei praėjusiais metais, o šį socialinį tinklą, kaip tą, kurį naudoja dažniausiai įvardino 10% respondentų arba 7% daugiau nei 2019 m.

Jau trečius metus internetinės apklausos būdu buvo renkami populiariausi (top of mind) Lietuvos influenceriai. Šiais metais pirmąją vietą užima Karolina Meschino, kurią, pirmu numeriu įvardino 34% (+6%) respondentų, antroje vietoje – Naglis Bierancas 26% (-10%), trečioje – Agnė Jagelavičiūtė 21% (-7%). Praėjusiais metais pirmąją vietą užėmė N. Bierancas.

REKLAMA

Taip pat respondentų buvo prašoma sužymėti, kokie konkretūs influenceriai jiems asocijuojasi su tam tikra prekių / paslaugų grupe. Kaip pvz. knygų, filmų ar muzikos prekes lietuviai jau du metus iš eilės labiausiai tapatina su Dovile Filmanavičiūte 33% (+15%), kelionių tematikoje taip pat antrus metus iš eilės išskiriamas žurnalistas Orijus Gasanovas 46% (+16%), o su drabužių bei aksesuarų tematika labiausiai siejama Karolina Meschino 35% (+21%).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šis tyrimas buvo atliktas naudojant internetinį klausimyną – gemiusAdHoc. Tyrimas buvo rodomas sausio – kovo mėnesiais atsitiktine tvarka parinktiems Lietuvos interneto vartotojams, kurie lankėsi populiariausiose šalies interneto svetainėse. Tyrimo imtis – 3499. Tyrime dalyvavo 15-74 metų interneto vartotojai.

* Skliausteliuose pateikti procentai – pokytis lyginant su 2019 m. e-komercijos tyrimo duomenimis.

Šaltinis: gemius.lt

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų