gemius
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „gemius“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „gemius“.
Pagal du svarbiausius rodiklius portalas tv3.lt – antras skaitomiausias
Liepos mėnesį naujienų portalas tv3.lt ir toliau išliko antru skaitomiausiu šalyje. Tai jau 16-as mėnuo iš eilės, kai portalas neužleidžia antros pozicijos tarp skaitomiausių naujienų portalų Lietuvoje.
Kiekvieną birželio dieną tv3.lt sulaukė vidutiniškai po 435,6 tūkst. realių vartotojų (angl. real users), rodo naujausi viešai skelbiami „Gemius Audience“ duomenys.
Liepos mėnesį bendras portale tv3.lt apsilankiusių visų realių vartotojų skaičius viršijo 1,24 mln.
Antras skaitomiausias portalas tv3.lt toliau sparčiai augina skaitytojų auditoriją
Įsitvirtinęs antroje pozicijoje pagal Lietuvos naujienų portalų skaitomumą, tv3.lt ir toliau didina vidutinį realių vartotojų skaičių. Per metus jis išaugo 52 proc. Šuo metu kas trečias interneto vartotojas Lietuvoje apsilanko tv3.lt.
Birželio mėnesį portalo tv3.lt vidutinis vienos dienos realių vartotojų skaičius siekė 479,3 tūkst., rodo naujausi „Gemius Audience“ duomenys.
Antroje vietoje įsitvirtinęs tv3.lt – sparčiausiai augantis naujienų portalas Lietuvoje
Rusijai užpuolus Ukrainą buvo gerokai išaugęs visų naujienų portalų skaitomumas. Tačiau karui užsitęsus, skaitytojų dėmesys kai kurioms naujienoms ėmė blėsti, o gyventojai pradėjo atidžiau rinktis naujienų šaltinius. Nepaisant to, naujienų portalas tv3.lt ir toliau išlaiko sparčiausią realių vartotojų augimą.
Gegužės mėnesį, vidutinis vienos dienos realių vartotojų (angl. average daily real users) skaičius portale tv3.lt išaugo 0,4 proc. iki 493 tūkst.
Paskelbtas populiariausių nuomonės formuotojų sąrašas: rezultatai nustebino
Naujausiais, 2020 m. „Gemius“ e-komercijos duomenimis, Lietuvos ir užsienio nuomonės formuotojus / influencerius socialiniuose tinkluose seka 37% Lietuvos interneto vartotojų, t.y. 5 % daugiau nei praėjusiais metais.
Be to, 7,5% (+0,5%*) visų respondentų teigia, jog tai, vienas svarbiausių informacijos šaltinių prieš perkant prekę ar užsisakant paslaugą internetu.
Neseniai dukters susilaukusi Sotera Šveikauskaitė – apie sudėtinga nėštumą, netikėtą sėkmę ir patirtis
Metų mamos titulą pelniusi tinklaraštininkė Sotera Šveikauskaitė prieš kelias savaites su savo sekėjais pasidalijo džiugia žinia – moteris susilaukė antrosios dukters.
Moteris jau penkerius metus tinklaraštyje „Babyblog“ dalijasi savo išgyvenimais, patirtimis bei patarimais su mamomis. Pati Sotera juokiasi, kad tokio dėmesio ji nesitikėjo sulaukti, o tinklaraštį kūrė savo draugėms.
LRT pertvarko portalą, redaktorius įžvelgia grėsmių
Lietuvos radijo ir televizijos (LRT) vadovybė imasi pertvarkyti naujienų portalą lrt.lt – juo rūpintis ketinama pavesti naujai kuriamam LRT Interneto departamentui. Iniciatoriai sako, kad reforma leis geriau išnaudoti technologijas gerinant portalo turinį ir sklaidą. Tačiau vyriausiasis portalo redaktorius Vladimiras Laučius teigia, kad pertvarka nederinta su lrt.lt redakcija, žurnalistikos vaidmuo nuvertinamas, o po reformos portale gali atsirasti partnerių turinio.
Lapkritį tv3.lt – trečias Lietuvoje
Naujienų ir pramogų portalas tv3.lt „Gemius Baltic“ lapkričio mėn. duomenimis toliau augo ir tapo trečiu pagal populiarumą portalu Lietuvoje. Portalas tv3.lt ypač augo tarp mobiliųjų įrenginių vartotojų. Iš viso tv3.lt sulaukė beveik milijono lankytojų. TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė džiaugiasi, kad TV3 išlaiko lyderės pozicijas TV rinkoje, tačiau tuo pat metu transformuojasi į daugiafunkcinę vaizdo turinio kompaniją.
Kas Šv. Kalėdas leidžia internete?
Šeima, eglutė, dovanos ir sniegas tradiciškai yra dalykai, su kuriais asocijuojasi Šv. Kalėdos. Naršymo internete šiame sąraše kol kas nėra. Vis dėlto dalis Lietuvos gyventojų šventes leidžia prie kompiuterių. Šia proga, „Gemius“ išnagrinėjo, kokia auditorija per 2014 m. Šv. Kūčias ir Kalėdas savo laiką skyrė naršymui asmeniniu kompiuteriu ir koks turinys juos domino.
„Windows 7“ išlieka lydere
Internautų simpatijos „Windows 7“ neblėsta – šia operacine sistema jie naudojasi dažniausiai. „Gemius“ atlikta analizė atskleidžia, kurios operacinės sistemos yra populiariausios dvylikoje Centrinės ir Rytų Europos šalių. Neseniai „Microsoft“ išleido oficialią „Windows 10“ versiją.
Mobilioji era: vartotojų įpročiai keičiasi greičiau nei reklamos rinka
Lietuvos internautų gyvenime vis sparčiau įsitvirtina mobilieji įrenginiai – šių metų birželį penktadalis tinklalapių peržiūrų buvo atlikta telefonais arba planšetėmis. Tai pranešė bendrovė „Gemius“. Dar metų pradžioje mobiliojo srauto dalis buvo 13 proc., 2013-ųjų birželį – 8 proc. Interneto vartotojai renkasi būti mobilūs, tačiau rinkodaros sprendimai nuo šių tendencijų kol kas atsilieka. Lietuvoje mobiliajai reklamai tenka 6 proc.
REKLAMA
REKLAMA
Kaip vartotojai reaguoja į reklamą internete?
Rinkodaros žinučių efektyvumas internete ir požiūris į jį keičiasi. Per daugelį metų sukaupti „Gemius“ duomenys rodo, kad, vartotojams vis rečiau spaudžiant ant tradicinių reklamos skydelių, auga post-view efekto reikšmė. Internautai vis rečiau į reklaminius pasiūlymus reaguoja nedelsiant. Tai rodo metai iš metų mažėjantis paspaudimų ant reklaminių skydelių ir tiesioginių konversijų (apsilankymų reklamuojamo produkto puslapyje) skaičius.
Telefonais ir planšetėmis naršo trečdalis Lietuvos gyventojų
Liepos mėnesį Lietuvos rinkai pirmą kartą pristatytas interneto auditorijos tyrimas „gemiusAudience multiplatform“, nagrinėjantis telefonų ir planšečių statistiką. Tyrimo duomenimis, mobiliaisiais telefonais naršo 788 tūkstančiai realių vartotojų, o tai yra beveik kas trečias 7-74 m. amžiaus Lietuvos gyventojas. Dar 285 tūkstančiai internautų naudojasi planšetiniais kompiuteriais, sakoma bendrovės „Gemius“ pranešime.
Baltijos šalių interneto rinka: nedidelė, bet imli naujovėms
Baltijos šalys yra vienas iš mažiausiai interneto vartotojų turinčių regionų Centrinėje ir Rytų Europoje, tačiau pagal interneto skvarbą Estija, Latvija ir Lietuva nusileidžia tik Čekijai. Faktas, kad bent trys iš keturių suaugusių Baltijos šalių gyventojų naudojasi internetu, lemia tai, jog regione sparčiai įsigali naujovės – internautai vis dažniau žiūri televiziją internete ir aktyviau naudojasi mobiliaisiais įrenginiais.
Kokia interneto srauto Baltijos šalyse kilmė?
Trečdalis Lietuvos ir ketvirtadalis Latvijos tinklalapių peržiūrų iš užsienio inicijuojama Didžiojoje Britanijoje. Viena iš trijų tinklalapių peržiūrų Estijos svetainėse atliekama Suomijoje. Bendrovė „Gemius“ pranešė ištyrusi Lietuvos, Latvijos ir Estijos interneto svetainių peržiūrų kilmę.
„Gemius“ nustatė populiariausią interneto naršyklę
„Chrome 30.0“ tapo populiariausia interneto naršykle „Gemius“ tyrimuose dalyvaujančiose šalyse. Tiesa, yra trys išimtys – Čekijoje ir Lenkijoje daugiausiai naudojama „Firefox 24.0“ naršyklė, o Baltarusijoje – „Opera 12.1“, sakoma bendrovės pranešime. Naršyklių populiarumas yra nustatomas išanalizavus interneto srautų matavimo įrankio „gemiusTraffic“ duomenis.
„Samsung“ Lietuvos mobiliųjų įrenginių rinkoje aplenkė „Apple“
„Samsung“ nuosekliai stiprina savo pozicijas mobiliųjų įrenginių rinkoje. Lietuvoje, Baltarusijoje ir Serbijoje „Samsung“ jau aplenkė „Apple“ – rodo bendrovės „Gemius“ duomenys. Lietuvoje šiuo metu populiariausi „Samsung Galaxy S II“ ir „Samsung Galaxy S III“ išmanieji telefonai (sukuriantys po daugiau nei 6% mobiliojo interneto srauto) bei „Samsung Galaxy Tab 2 10.1“ planšetė, generuojanti daugiau nei 3% srauto, sakoma bendrovės „Gemius“ pranešime.
„Google Chrome“ naršyklė vis labiau populiarėja Vidurio ir Rytų Europoje
„Gemius“ paskelbė naujausią interneto naršyklių reitingo Centrinėje ir Rytų Europoje (CRE) ataskaitą. „Firefox“ dalį vartotojų prarado, tuo tarpu „Google Chrome“ savo gretas gausina. Mobiliesiems įrenginiams skirta naršyklė „WebKit Mobile“ daugiausiai populiarumo sulaukia Slovakijoje.
Lietuva pateko tarp mobiliojo interneto naršymo lyderių
Mobilieji telefonai ir planšetės užkariauja internetą – kiekvienais metais vis daugiau žmonių naršo internete mobiliaisiais įrenginiais. „Gemius“ tyrimas rodo, kad daugiausiai puslapių peržiūrų per mobiliuosius telefonus ir planšetes yra sukuriama Danijoje, Slovakijos rinka auga sparčiausiai, o Lietuva gali didžiuotis esanti viena iš keturių valstybių, kuriose mobiliųjų puslapių peržiūrų dalis viršija regiono vidurkį.
LNK svetainė aplenkė kitų televizijų portalus
„Gemius Baltic“ duomenimis, LNK televizijos tinklapis po šuolio per beveik trisdešimt pozicijų tapo populiariausia televizijos svetaine Lietuvoje. Lietuvos svetainių TOP 100-uke, kurį skelbia „Gemius“, LNK televizijos puslapis užima 19 vietą, gerokai lenkdamas kitų šalies televizijų svetaines. „Google Analytics“ duomenimis, lnk.lt sausį aplankė 622 tūkst. unikalių lankytojų.
„Gemius“: interaktyvios reklamos formos efektyvesnės, tačiau naudojamos retai
CRE regione efektyviausios yra interaktyvios reklamos formos, o ne tradiciniai reklaminiai skydeliai, kurie yra naudojami dažniausiai, praneša interneto rinkos tyrimų kompanija „Gemius“. Tokią situaciją atskleidė dažniausiai naudojamų ir efektyviausių 2012 metų pirmojo pusmečio reklamos formų ataskaita „gemiusAdMonitor“. Ataskaitoje pateikiamos populiariausios interneto reklamos formos Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Rumunijoje, Serbijoje, Slovakijoje, Bulgarijoje,...
Nauji bandymai apmokestinti naujienas Lietuvoje
Praėjusią savaitę „IQ“ nustebino portalo skaitytojus – apmokestino turinį savo naujienų portale. Pasaulinė praktika Lietuvoje dar naujiena: neaišku, kokia skaitytojų auditorijos dalis ryžtųsi mokėti už informaciją – net jei ir už kokybiškesnį turinį pakloti kelias dešimtis litų.
Centrinėje ir Rytų Europoje konkurentai vejasi „Apple“
Panašu, kad Centrinėje ir Rytų Europoje (CRE) internetas jau įsikūrė mobiliuose įrenginiuose – 2012 metų birželį kas 17-ta puslapio peržiūra regione buvo sukurta išmaniuoju telefonu arba planšetiniu kompiuteriu. Populiariausių mobilių įrenginių gamintoja „Apple“ vis dar išlaiko lyderio pozicijas, tačiau jos konkurentės nestovi vietoje ir po truputį „mina ant kulnų“ pirmaujančiai įmonei.
Mobilus srautas CRE auga įspūdingu greičiu.
Kaimiečiai daugiau pramogauja internete, miestiečiai – apsipirkinėja
Įvairių amžiaus grupių ir gyvenamųjų vietovių gyventojų naršymo internete įpročiai skiriasi – vyresnio amžiaus žmonės yra dažniausi svečiai naujienų portaluose, vidutinio amžiaus žmonės daugiausia naršo verslo reikalais, o vaikai dažniausiai žaidžia ir mokosi, atskleidė „gemiusAudience“ tyrimas.
Kaimo gyventojai daugiau pramogauja internete, o miestiečiai apsiperka ir ieško informacijos. Kai kurių svetainių auditorija (angl.
Reklama internete: efektyvu nelygu populiaru
Tradiciniai reklaminių skydelių (angl. banners) formatai išlieka populiariausi Centrinėje ir Rytų Europoje (toliau CRE), nors ant jų interneto vartotojai spaudžia rečiau nei ant interaktyvesnių jų formų, rodo „Gemius“ tyrimas.
Dar daugiau, aktyviausi reklamoje verslo sektoriai nesusilaukia atitinkamai didelio vartotojų susidomėjimo, ką galima matyti iš žemų jų kampanijų CTR (angl. Click-through ratio) rodiklių.
„Ivartis.net“ – lankomiausias futbolo naujienų portalas Lietuvoje
Prieš du mėnesius įkurtas specializuotas futbolo naujienų portalas „Ivartis.net“ kone iškart tapo lankomiausias šios sporto šakos tinklalapis Lietuvoje. Interneto tyrimų kompanijos „Gemius Baltic“ balandžio mėnesio duomenimis, portale „Ivartis.net“ apsilankė 41 551 lankytojas arba 6 tūkstančiais daugiau už iki šiol lankomiausiu buvusį futbolo naujienų portalą.
Šis tinklalapio „Ivartis.
„Gemius“ diegia naują mobilaus srauto matavimo metodologiją
Interneto naudojimo mobiliuosiuose įrenginiuose mastai Vidurio ir Rytų Europoje sparčiai auga – jo srautas regione per metus padidėjo daugiau nei 2,5 karto. Atsižvelgdama į augantį išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių populiarumą, tarptautinė tyrimų bendrovė „Gemius“ pranešė, jog ruošiasi diegti naują mobilaus srauto matavimo metodologiją.
Pasak bendrovės atstovų, interneto mobiliuose įrenginiuose vartotojų skaičius Vidurio ir Rytų Europos šalyse sparčiai auga.
Balsas.lt ir toliau vejasi lyderius
Pagal rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenis, balandį populiariausių šalies interneto svetainų TOP'e įvyko žymių permainų. Pirmąsias tris vietas pasidalijo naujienų portalai „delfi.lt“, „15min.lt“ ir „balsas.lt“. Jie per balandžio mėnesį atitinkamai pasiekė 55,85 proc., 38,28 proc. ir 37,93 proc. mėnesio Lietuvos interneto naudotojų auditorijos. Balandį „balsas.lt“ aplenkė portalą Lrytas.lt. Jį per mėnesį aplankė 752 558 unikalūs lankytojai.
Gegužę Balsas.
Balsas.lt – lankomiausių naujienų portalų trejetuke
Naujienų portalas Balsas.lt unikalių lankytojų skaičiumi jau pralenkė internetinį pažinčių tinklalapį one.lt.
Ilgą laiką Balsas.lt stabiliai laikėsi populiariausių interneto portalų ketvertuke Lietuvoje. Dabar, pralenkęs one.lt, jis pateko į lankomiausiųjų naujienų portalų trejetą. Pagal interneto tyrimų bendrovės „Gemius“ atliekamą Gemius Audience tyrimą rugpjūčio mėnesį naujienų portale Balsas.lt apsilankė 745.393 unikalūs lankytojai. Tuo tarpu one.
Lankomiausi Lietuvos portalai liepą
Lietuvos interneto portalų dešimtuke toliau lyderiauja grupės epasas.lt svetainės.
Liepą jos siekė 59,91 proc. interneto auditorijos ir surinko daugiau nei 1,06 mln. unikalių Lietuvos lankytojų.
Lankomiausių naujienų portalų trejete liko tie patys portalai: delfi.lt – 57,26 proc., lrytas.lt – 41,73 proc. ir 0,4 proc. karščiausią vasaros mėnesį lankomumą padidinęs balsas.lt – 37,73 proc. auditorijos. Portalą balsas.
Pristatytas naujas projektas apie interneto rinką „Measuretheweb.com“
Interneto tyrimų bendrovė „Gemius“ pranešė pristačiusi naują tarptautinį projektą – „Measuretheweb.com“. Pagrindinis šios svetainės tikslas – suteikti vartotojams galimybę keistis įdomia informacija apie Europos ir pasaulio interneto rinkas, teigiama bendrovės pranešime.
Šiuo metu svetainė veikia kaip tinklaraštis, kuriame pateikiami duomenys ir komentarai apie pačius aktualiausius reiškinius, vykstančius internete.
„Cision Lietuva“ analizuos socialinę mediją
Komunikacijos monitoringo ir analizės bendrovė „Cision Lietuva“ pradeda stebėti ir analizuoti socialinę mediją – tinklaraščius („blogus“) ir forumus. Pradiniame etape bus stebima virš 50 tinklaraščių ir pagrindinių forumų, atrinktų pagal pasiekiamus auditorijos ir svarbumo klientams kriterijus, sąrašas bus nuolat papildomas.