Vos pasirodžiusi premjera greitai sulaukė prieštaringų vertinimų, kadangi žiūrovai Dievo namuose išvydo pusnuoges merginas ir „žolę“, kuri klipe buvo patiekta ant lėkštutės.
Parapijiečiai teigia, kad tai sunkiai suderinama su sakralumu. Kaip paaiškėjo, kūrėjai su parapija klipo turinio nesuderino.
Pasak grupės narių Remigijaus Daškevičiaus – Remio ir Germano Daškevičiaus – Gamkos, šiuo klipu buvo stengiamasi parodyti, kaip dvi skirtingos kultūros gali puikiai derėti.
„Bažnyčia buvo pasirinkta ne atsitiktinai, tai religinis bei kultūrinis krikščioniško judėjimo simbolis, kaip ir repo muzikoje marihuana. Norėjome sutapatinti šiuos dalykus ir parodyti, kad tai puikiai dera kartu!“, – juokaudami pasakoja atlikėjai.
Naujienų portalas tv3.lt kreipėsi į Palangos Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų parapijos atstovus, kurie neslėpė nusivylimo.
„Internetinėje erdvėje pasirodė kontroversiško turinio vaizdo klipas, kuriame veiksmas vyksta mūsų miesto bažnyčioje. Ne tik mūsų bendruomenės nariai, bet ir kitų miestų tikintieji pasijuto nuvilti ir įskaudinti pamatę, kad maldos bei susikaupimo vieta buvo panaudota šventovės sakralumui nederamame kontekste.
Turime pastebėti, kad šio vaizdo klipo autoriai pasielgė negarbingai, nes prieš gaudami geranorišką sutikimą filmuoti mūsų bažnyčioje, užtikrino atsakingus asmenis, kad filmavimo metu bus išlaikyta derama pagarba šventovės erdvei. Deja, tai nebuvo padaryta. Nei parapijos klebonas, nei jo atstovai su klipo scenarijumi, turiniu ir galutiniu rezultatu nebuvo supažindinti.
Meldžiame, kad Viešpats atleistų visiems šio incidento dalyviams. Tegul klaidos tampa proga taisytis“, – rašoma oficialiame parapijos atsakyme.
Portalui tv3.lt susisiekus su grupės nariu R. Daškevičiumi-Remiu, jis teigė, kad vaizdai, perteikti klipe, visai nebuvo nukreipti prieš religiją.
„Mes vienijame tai, kas įprasta mūsų kultūroje, su tuo, kas nauja. Su šia daina džiaugiamės, jog pluoštinės CBD kanapės pagaliau legalios Lietuvoje. Juk kanapės taip pat – Dievo kūrinys. Taip pat neteisinga įvardinti, kad merginos klipe buvo apsinuoginusios. Jos puošėsi skoningai, nebuvo jokio vugarumo, kuris galėtų sukelti neigiamą reakciją.
Pavyzdžiui, dekoltė yra visiškai įprastas kasdienės moterų aprangos elementas XXI a., o bažnyčioje juk išskėstomis rankomis yra laukiami visi. Ar ne? Niekas nevyko savavališkai, filmavimui leidimas buvo gautas, o meno kūrimas yra meno kūrimas“, – tikino grupės narys.