Teigiama, kad princo Harry žmona Meghan Markle yra nusiminusi, jog jos gyvenimo būdo prekės ženklas vystosi ne taip, kaip ji tikėjosi.
Buvusi aktorė, kuri po vestuvių tapo Sasekso hercogiene, pavasarį pristatė savo naują gyvenimo būdo prekės ženklą „American Riviera Orchard“, tačiau dabar verkia, nes prekės ženklui nesiseka, rašo jauns.lv.
Karališkosios šeimos ekspertas Tomas Quinnas papasakojo „Mirror US“ apie situaciją.
„Ji mėgsta žiniasklaidos dėmesį ir negali pakęsti apklausų, rodančių, kad ji ir Harry nebėra labai įdomūs amerikiečių visuomenei“, – teigė jis.
Tomas Quinnas pridūrė, jog Meghan ašarojo, kai buvo pristatytas jos prekės ženklas.
„Naujoji braškių uogienė buvo plačiai išjuokta kaip brangi ir niekuo ypatinga. Dabar ji pasiekė tokį lygį, kad mano, jog viskas, ką ji daro, bus neteisingai apšmeižta.
Kaip ir jos vyras, mano, kad žmonės ją kritikuoja neteisingai – ji negali suprasti, kodėl žmonės nesižavi jos darbais“, – kalbėjo ekspertas.