Nors aktorė šventė savo naują filmą, populiaraus Colleen Hoover romano „Mes dedame tašką“ ekranizaciją, jo pasirodymas neapsiėjo be nemažos porcijos neigiamos reakcijos ir pašaipų socialiniuose tinkluose.
Pati aktorė daugiau nei mėnesį, nuo rugpjūčio 9 d., buvo atitrūkusi nuo socialinės žiniasklaidos, išskyrus kelias istorijas „Instagram“ tinkle, tačiau dabar vėl grįžo ir džiaugiasi kitu neseniai pradėtu įdomiu projektu, rašo hellomagazine.com.
Blake „Instagram“ tinkle reklamavo savo naują plaukų priežiūros prekių ženklą „Blake Brown Beauty“, kurį pristatė pasirodžius filmui „Mes dedame tašką“.
Sukilo populiaraus filmo gerbėjai
Priešiškumo, su kuriuo Blake susidūrė visą vasarą, priežastimi buvo jos rinkodaros metodas, taikytas filmui „Mes dedame tašką“, kuriame daugiausia pasakojama apie smurto šeimoje išgyvenimą.
Be to, prieš filmo premjerą ir jos metu sklido gandai, kad susipyko Blake ir jos filmo partneris bei režisierius Justinas Baldoni, kuris filmą reklamavo atskirai nuo kitų aktorių – Brandono Sklenaro, Jenny Slate, Isabelos Ferrer ir Hasano Minhajaus.
Kai kurie gerbėjai ją kritikavo už tai, kad į filmo reklamą įtraukė savo prekių ženklų „Betty Booze“ ir naujos plaukų priežiūros linijos reklamą, o daugelis manė, kad jai nepavyko atskleisti rimtų problemų, apie kurias kalbama filme.