• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pačiame Vilniaus centre prieš 10 metų duris atvėrusi Kristinos Ivanovos grožio studija gali pasigirti itin ištikimais klientais ir solidžiu vardu grožio paslaugų sferoje. Tačiau šis laikas sunkus tiek gyventojams, tiek verslininkams – Kristina pripažįsta, kad dabartinė situacija verčia imtis priemonių, kad grožio saloną toliau išlaikytų sėkmingai veikiantį.

Pačiame Vilniaus centre prieš 10 metų duris atvėrusi Kristinos Ivanovos grožio studija gali pasigirti itin ištikimais klientais ir solidžiu vardu grožio paslaugų sferoje. Tačiau šis laikas sunkus tiek gyventojams, tiek verslininkams – Kristina pripažįsta, kad dabartinė situacija verčia imtis priemonių, kad grožio saloną toliau išlaikytų sėkmingai veikiantį.

REKLAMA

Kiekviena verslo organizacija Lietuvoje jaučia elektros energijos pabrangimą, o grožio studija „Kristina“ –  taip pat ne išimtis. „Jaučiame elektros energijos kainų pokyčius tiek kaip fiziniai asmenys, tiek kaip juridinis asmuo, mūsų skaičiavimais apie 30 procentų pabrango elektra“, – savo patirtimi dalijasi pašnekovė.

Pirmas didelis elektros energijos kainų šuolis įvyko 2021 m. gruodį, kai elektros energijos kaina kilo į neregėtas aukštumas, lyginant su 2021 m. pradžia. Tokie pokyčiai energetikos sektoriuje turėjo įtakos ir grožio produktų brangimui. Verslininkė užsimena, kad grožio priemonių pabrangimas buvo jaučiamas jau šių metų sausio mėnesį.

REKLAMA
REKLAMA

„Prisimenant metų pradžią – nuo sausio mėnesio kainos keitėsi jau tris kartus. Rugsėjo mėnesį kainos keitėsi stipriausiai, ženkliai pabrango grožio produktai“, – pasakoja grožio studijos savininkė. Tačiau moteris tikina, kad suskaičiavus salono išlaidas, situacija nėra tokia, kad kaštai būtų išaugę keliskart, kaip kartais šneka kitų verslų savininkai: „Taip, kainos didejo, bet ne keturgubai“.

REKLAMA

Padidėjusios išlaidos elektros energijai, grožio priemonėms privertė ir šią sėkmingai veikiančią grožio studiją ieškoti taupymo sprendimų. Žymi moteris teigė siekianti būti pavyzdžiu darbuotojams ir klientams, kad reikia taupyti ir atsakingai naudoti elektrą. „Kur nebūtina, nenaudojame elektros energijos, pavyzdžiui, mūsų poilsio zonoje anksčiau visada būdavo įjungta šviesa, dabar ją įjungiame tik tada, kai ten esame“ – sake Kristina.

REKLAMA
REKLAMA

Taupesnis ir atsakingesnis elektros naudojimas yra tik nedidelis pokytis, grožio salone imtasi ir kitokių priemonių, norint sutaupyti. Pašnekovė pasakojo, kad reikėjo pergalvoti ir darbo strategiją, peržiūrėti darbo laiką ir buvo atrastas sprendimas: darbuotojų grafikus pakoreguoti taip, kad vienu metu dirbtų kuo daugiau žmonių. „Gavosi atvirkštinis variantas nei covido pandemijos metu, kai reikėjo dirbti pamainomis, darant pertraukas tarp klientų apsilankymų. Dabar stengiamės, kad visas kolektyvas dirbtų vienu metu“ – atviravo moteris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Norint išlaikyti verslą pelningą, didėjant išlaidoms, dauguma grožio puoselėjimo įstaigų kelia paslaugų kainas. Kristina pasakojo, kad šiuo metu savo grožio studijoje kainų nedidino, bet pripažįsta, kad metų pradžioje, kai grožio priemonių kainos šoktelėjo, teko šiek tiek pakelti paslaugų kainas.

„Kadangi aš esu žmogus, kuris sugeba su tiekėjais išsiderėti išskirtines sąlygas, mano 10 metų įdirbis šioje srityje duoda teigiamų dalykų klientams. Nuo šio rugsėjo kainų nekėlėme“ – džiaugėsi pašnekovė. 

REKLAMA

Grožio studijos savininkė tikina nepastebėjusi, kad klientų apsilankymai taptų retesni dėl taupymo sumetimų: „Dauguma klientų, kurie lankosi, lankosi nuolat.“

Pašnekovės nuomone dabartinis kainų kilimas nėra tokia grėsminga situacija jos verslui, kokia buvo prasidėjus covid-19 pandemijai. „Kai buvo covidas, tada buvo išties didelė krizė, mus išvis uždarė ir dar reikėjo mokėti nuomą, nesvarbu, kad negalėjome dirbti, buvo iš ties labai sudėtinga.“ - prisiminė moteris.

Tokios netikėtos, sunkios ir dar nepatirtos situacijos vis gi kartais atveda prie teigiamų dalykų. Kristinos atveju, kai grožio salonas užvėrė duris dėl griežto karantino, nebuvo tiesiog laukiama, kada pandemija išsikvėps. Gimė nauja idėja ir buvo priimtas sprendimas vystyti naują verslo šaką: „Taip atsirado mūsų elektroninė parduotuvė, savo mintis ir energiją nukreipėme į kitą pajamų šaltinį. Ne tam dirbau 10 metų, kad atsitikus kažkokiam sudėtingam momentui visko atsisakyčiau“, – ryžtingai tvirtino Kristina. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų