Abbey Holling ir jos mama liko įstriugusios Korfu saloje, kai, kaip teigiama, „easyJet“ bendrovės darbuotojai ignoravo jos susirūpinimą dėl gyvybei pavojingos alergijos ir viešai jas pažemino visų lėktuvo keleivių akivaizdoje, rašo dailymail.co.uk.
Iš lėktuvo išprašyta dėl paprasto prašymo
Įraše socialiniuose tinkluose, kuriame aprašė savo išgvyvenimus, 24-erių Abbey rašė, kad skrydžio palydovas nekreipė dėmesio į jos prašymą ir išrėžė: „Dirbu nuo ketvirtos ryto. Turiu tuno salotas ir jas valgysiu.“
Vieno keleivio užfiksuotame vaizdo įraše girdėti, kaip įgulos narys jai sako: „Pagal įstatymą turime teisę į pertrauką ir neleisiu keleiviams man vadovauti ar nurodinėti, ką galiu ar negaliu valgyti.“
Tad jai neliko nieko kito, kaip su mama išlipti iš lėktuvo – kitaip ji galėjo patirti mirtiną reakciją. Moteris nerimauja, kad šis incidentas „padidino stresą ir įtampą“ ir pridūrė, kad įgula privertė ją jaustis „pažeminta“, o šis incidentas ją „sukrėtė iki pat širdies gelmių“.
Sumaištis kilo antradienio vakarą, skrydyje iš Graikijos į Mančesterį. A. Holling teigė, kad iš anksto pranešė avialinijų kompanijai apie savo alergiją, tačiau bendrovė tai neigia.
Aviakompanija atlygino išlaidas, patirtas dėl šio incidento, ir šiuo metu atlieka tyrimą, kaip nurodė atstovas spaudai.
Dėl prašymo net apsuko lėktuvą
Moteris sakė iš pradžių pajutusi „palengvėjimą“, kai vienas įgulos narys patikino, kad skrydžio metu nebus parduodami produktai su jūros gėrybėmis.
Tačiau netrukus kitas skrydžio palydovas priėjo ir pranešė, kad tokie produktai ir patiekalai vis dėlto bus prieinami lėktuve.
Paprašius pasikalbėti su skrydžio vadovu, kurį A. Holling apibūdino kaip „pasibaisėtiną“, ji teigė pasakiusi jam, kad jai gresia mirtinas pavojus, jei šie produktai bus tiekiami skrydžio metu.
Ji netgi pasiūlė nupirkti visus tuos produktus, kad aviakompanija nepatirtų nuostolių, tačiau toks pasiūlymas buvo atmestas.
Lėktuvas buvo apsuktas, kad jos galėtų išlipti, tačiau A. Holling kaltino įgulos vadovą dėl dar vieno pažeminimo – esą jis atsisakė paaiškinti keleiviams tikrąją apsisukimo priežastį.
„Jis per garsiakalbį paskelbė, kad grįžtame atgal, nes dvi keleivės nenori skristi su mumis šį vakarą.
Jis nepaaiškino, kodėl aš negalėjau skristi, todėl visi pradėjo švilpti, keiktis, burbėti ir sukėlė mums diskomfortą“, – sakė ji.
Galiausiai A. Holling ir jos mama sugrįžo į Jungtinę Karalystę ketvirtadienį – dviem dienomis vėliau nei planuota.
Ji sakė, kad joms ruošiantis išlipti iš lėktuvo, vienas pilotų per garsiakalbį pasakė: „Vėluosime, nes mes nesutinkame nustoti pardavinėti sumuštinius ir salotas su tunu.“
Avialinijų atstovų komentaras
„easyJet“ atstovas spaudai pareiškė, kad „keleivių saugumas yra mūsų svarbiausias prioritetas“.
„Saugumas yra mūsų svarbiausias prioritetas, todėl prašome keleivių, turinčių alergijų, apie tai pranešti iš anksto, kad galėtume padaryti viską, kas įmanoma, kad jie galėtų saugiai skristi.
Kadangi ponia A. Holling apie savo alergiją pranešė tik būdama lėktuve, mes šiuo metu tiriame, kaip visą šią situaciją suvaldė įgula, jau susisiekėme su ja, kad geriau suprastume situaciją, atsiprašytume dėl patirtų išgyvenimų ir atlygintume kelionės išlaidas“, – komentavo atstovas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!