Tai reiškia, kad mados namai prisijungia prie virtinės prabangos prekių ženklų, ieškančių humaniškesnių alternatyvų kailiui. „Dolce & Gabbana“ siekia tvaresnės ateities, kurioje negalimas gyvūnų kailių naudojimas“, – sakoma bendrovės komunikacijos pareigūno Fedele Usai pranešime.
Visgi, siekdama išsaugoti kailių apdirbėjų įgūdžius, bendrovė „toliau bendradarbiaus su šiais amatininkais kurdama drabužius ir aksesuarus su vadinamuoju ekokailiu – tvaria dirbtinio kailio alternatyva, kurioje naudojamos perdirbtos ir perdirbamos medžiagos“.
Kažkada simbolizavusių turtą ir statusą, gyvūnų kailių populiarumas pastaraisiais metais smarkiai krito dizainerių akyse, o mados milžinės „Chanel“ ir „Gucci“ visai nustojo juos naudoti. Dalis mados namų, pavyzdžiui, „Armani“, taip pat sustabdė angoros vilnos naudojimą dėl žiauraus elgesio auginant Angoros triušius ir pešant jų kailius.