• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis naujomis idėjomis pasižyminčio mados prekės ženklo „Robert Kalinkin“ įkūrėjas Robertas Kalinkinas savo patirtimi mados srityje nori pasidalinti su tais, kurie tik mąsto apie startą mados versle arba ką tik įkėlė ten savo koją. Būtent todėl dizaineris laisvu nuo kūrybos metu stos prieš auditoriją ir jau sausio 25 d. ves seminarą “Kodėl mes dar ne Worldwide”.

Vis naujomis idėjomis pasižyminčio mados prekės ženklo „Robert Kalinkin“ įkūrėjas Robertas Kalinkinas savo patirtimi mados srityje nori pasidalinti su tais, kurie tik mąsto apie startą mados versle arba ką tik įkėlė ten savo koją. Būtent todėl dizaineris laisvu nuo kūrybos metu stos prieš auditoriją ir jau sausio 25 d. ves seminarą “Kodėl mes dar ne Worldwide”.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Viskas, ką manai žinantis apie mados industriją ir jos užkulisius, gali būti labai greitai paneigta. Mados verslas – tai net tik graži suknelė ar spindinčiomis vitrinomis butikas, tai – visa virtinė strategavimo, planavimo, nuolatinė rinkos analizė ir kasdienis savo amato tobulinimas. Turėti savo prekės ženklą reiškia begalines investicijas, nuolatinį jo viešinimą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, pažintis su tinkamais žmonėmis”, - sako dizaineris.

REKLAMA

Kartu su mados mokykla „Vilnius Fashion Hub” organizuojamą seminarą sostinės kultūros bare „Kablys” vesiantis R.Kalinkinas kiekvienam jo dalyviui suteiks unikalią galimybę iš pirmų lūpų išgirsti ir sudalyvauti diskusijoje apie mados verslo pagrindus, šio verslo specifiką Lietuvoje, jo stereotipus ir klaidas, dažniausiai daromas startuolių bei jaunų prekės ženklų kūrėjų. Atvejo studija bus skirta „Robert Kalinkin“ prekės ženklui. Savianalizės principu dizaineris pasidalins įžvalgomis apie tai, ko daryti nereikėtų, bei kokie priimti sprendimai buvo nenaudingi pirmajam investicijų sulaukusiam mados prekės ženklui Lietuvoje. Kiekvienas dalyvis turės galimybę asmeniškai pristatyti savo verslo planą, kurį R.Kalinkinas išanalizuos ir pasidalins savo įžvalgomis. Vienam dalyviui seminaras turės ir papildomą, praktinę dalį – po renginio dizaineris vieną laimingąjį pakvies pusdienį praleisti kartu ir stebėti kaip viskas įgyvendinama praktiškai.

„Seminaro metu papasakosiu apie nepavykusius sprendimus ir kas mums nepavyksta iki šiol. Atskleisiu, kaip mes apskriejome pasaulio žiniasklaidą, surengėme du milžiniškus kolekcijų pristatymus ir kodėl tokių nusprendėme atsisakyti. Kaip surasti patikimus partnerius ir ką daryti nuo jų nudegus. Būsiu atviras ir neslėpsiu, kiek kartų nudegiau pats. Papasakosiu, kodėl kelerius metus is eilės vykstant į Paryžiaus mados savaites mes vis dar esame čia, Lietuvoje, kaip palikti neišdildomą įspūdį apie save žmonėms, kurie su įvairiais mados prekių ženklais susiduria kasdien. Patarsiu, kaip aplink save suburti gerą komandą. Visa tai darau norėdamas padėti mados verslo debiutantams nedaryti tų pačių klaidų, kurias dariau aš”, - tikina seminarą „Ir kodėl mes dar ne Worldwide” sausio 25-ąją vesiantis R.Kalinkinas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų