Kaip rašo „The Mirror“, viena iš daugelio jo sėkmingų įmonių „DB Venture“ 2022 m. vienam asmeniui esą išmokėjo šią stulbinančią sumą.
Tačiau bendrovė atsisakė pasakyti, ar didelius pinigus gavo „Man United“ legenda, ar kas nors kitas.
Pranešama, kad sąskaitos atskleidė tik tai, kad didelė išmoka buvo išmokėta geriausiai apmokamam direktoriui.
Taigi turtinguoju žmogumi galėjo tapti pats Davidas Beckhamas, Jamie Salteris ir Nickas Woodhouse'as.
„Bijau, kad neatskleisime, kas yra geriausiai apmokamas direktorius“, – portalui sakė D. Beckhamo atstovas spaudai.
Atlyginimas, kuris, palyginti su praėjusiais metais, išaugo 384 proc., buvo penkis kartus didesnis už kitų 23 „DB Ventures“ darbuotojų bendrą atlyginimą.
Įmonė yra „DRJB Holdings Limited“, Davido pasaulinio prekės ženklo valdymo įmonės, dukterinė įmonė.
Jos pelninga apyvarta 2022 m. padvigubėjo iki 72 mln. svarų sterlingų.
Tačiau teigiama, kad futbolo legenda 2022 m. pardavė 55 proc. įmonės akcijų paketą bendrovei „Authentic Brands“ už 200 mln. eurų.
Sėkmė – ir žmonai
Tačiau atrodo, kad ne tik Davidas 2024 m. su savo įmone patirs tikrą finansinę sėkmę.
Nuo 2008 m., kai Davido žmona Victoria Beckham pradėjo prekiauti savo prekėmis, jos veikla buvo nuostolinga.
Tačiau 2023 m. jos sėkmė pasikeitė - dėl 29 eurus kainuojančio akių pieštuko, kuris iš lentynų iškeliavo taip greitai, kad jos komanda sunkiai sekasi patenkinti paklausą.
Victorios „Satin Kajal Liner“, kurį galima rinktis iš 16 spalvų, ne tik Jungtinės Karalystės, bet ir visos Europos bei Amerikos moterys nuo pat jo pasirodymo pavadino „tobulu makiažo gaminiu“.
Jo populiarumą padidino tai, kad buvusi grupės „Spice Girl“ narė socialiniuose tinkluose „TikTok“ ir „Instagram“ taip pat siūlo pamokas, o žvaigždės draugai sako, kad ir jie kasdien jį naudoja.
Vienas mados pasaulio atstovas laikraščiui „The Mail on Sunday“ sakė: „Victoriai tai buvo absoliutus perlas.
Jis tapo toks populiarus, kad jos komanda sako, jog negali jo pagaminti ir išleisti pakankamai greitai. Nors jis gali atrodyti brangus, palyginti su parduotuvių asortimentu, paprastos moterys jį perka ir mokosi, kaip jį naudoti, žiūrėdamos Victorios pamokas.“