Kaip ir kiekvienais metais, Paryžiaus mados savaitė pateikia įdomių, unikalių, o kartais ir beprotiškų netikėtumų.
Dar prieš kelias dienas interneto platybes sudrebino Kylie Jenner įvaizdis su tikroviškai atrodančia liūto galva ant peties, o atlikėja Doja Cat savo kūną padengė 30 tūkstančių „Swarowski“ kristalų.
Tačiau nepamirštamų akimirkų sąrašo viršūnėje atsidūrė sausio 25-ąją įvykęs dizainerių iš Nyderlandų „Viktor & Rolf“ naujos kolekcijos pristatymas, rašo ndtv.com.
Mados namai pristatė kolekciją, kurią apibūdino kaip „svajingų, bet siurrealistinių konstrukcijų paradą“.
Įspūdingo šou metu buvo pademonstruota aštuoniolika suknelių, kurios yra prekės ženklo pavasario aukštosios mados kolekcijos dalis.
Nors šou prasidėjo įprastų tiulio suknelių demonstravimu, kiek vėliau ant podiumo žengė modeliai, kurių drabužiai nepriminė tradicinio kolekcijos pristatymo.
Kai kurios suknelės buvo dėvimos horizontaliai arba įstrižai, pabrėžiant neutralių tonų korsetinį apatinį trikotažą, o vienas modelis vilkėjo aukštyn kojomis apverstą suknelę, kurios apačia slėpė jos veidą. Tuo tarpu kitas modelis podiumu ėjo greta suknelės, kuri buvo prisegta jai prie klubų.
Socialiniuose tinkluose pasklidus kvapą gniaužiančios kolekcijos nuotraukoms, ne visi interneto vartotojai buvo sužavėti unikaliu reginiu.
„Mados savaitės tampa cirku“, „Akivaizdu, kad dizaineriams trūksta įkvėpimo“, „Šiandien buvo peržengta riba tarp modernios mados ir kvailų idėjų“, „Man gaila modelių, kuriems tenka tai demonstruoti“, – nusivylimo neslėpė mados entuziastai.
Tiesa, ne visi suskubo kritikuoti dizainerių pristatytas sukneles.
„Aukštoji mada yra ir turi būti neįprasta, linksma ir visiškai nerealistiška kasdieniam naudojimui. Dizaineriams „Viktor & Rolf“ puikiai pavyko tą sukurti“, – rašė viena „Twitter“ vartotoja.