• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vyriausybė trečiadienį patvirtino europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ infrastruktūros priežiūros depų Kaune ir Panevėžyje susisiekimo specialųjį vystymo planą, pagal kurį bus pradėtas žemės paėmimas visuomenės poreikiams. 

Vyriausybė trečiadienį patvirtino europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ infrastruktūros priežiūros depų Kaune ir Panevėžyje susisiekimo specialųjį vystymo planą, pagal kurį bus pradėtas žemės paėmimas visuomenės poreikiams. 

REKLAMA

Patvirtintas planas padės iki 2024 metų užbaigti pagrindines „Rail Baltica“ ruožo Kaunas–Panevėžys teritorijų planavimo, žemės paėmimo ir projektavimo procedūras bei geležinkelio statybas, teigia siūlymą rengusi Susisiekimo ministerija.

Kauno infrastruktūros priežiūros depas yra suplanuotas Jonavos rajone, Užusalių seniūnijoje esančiame miške, o Panevėžio depas – negyvenamoje teritorijoje netoli Gustonių ir Berčiūnų kaimų.

Už „Rail Baltica“ Lietuvoje atsakinga „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) antrinė infrastruktūros valdymo įmonė „LTG Infra“ šiuo metu ieško, kas parengtų šiems depams būtinų žemės sklypų paėmimą visuomenės poreikiams.

REKLAMA
REKLAMA

Birželį paskelbus konkursus pasiūlymų bus laukiama iki rugpjūčio, vėliau vyks derybos, galutinių pasiūlymų bus laukiama rugsėjį, o sutartis su laimėtojais planuojama pasirašyti spalį.

REKLAMA

Paimamų sklypų savininkai ir naudotojai bus informuojami apie kiekvieną projekto žingsnį.

„Rail Baltica“ sujungs Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą. Bendras linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 kilometrų, Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 kilometrus. Juo keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 250 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai traukiniai – iki 120 kilometrų per valandą greičiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų