Iki 2023 m. „Volkswagen“ ne vienerius metus skynė daugiausiai automobilių didžiausioje pasaulyje automobilių rinkoje parduodančio prekių ženklo laurus, tačiau pernai šį titulą iš jos paveržė vietinė elektromobilių gamintoja BYD.
Visame pasaulyje įmonių grupė į elektromobilių gamyba yra investavusi dešimtis milijardų, o Kinijoje pernai įsigijo gamintojos „XPeng“ kontrolinį akcijų paketą.
Naujoji milijardinė investicija bus skirta toliau plėsti šalies rytuose esančios Anhujo provincijos Hefejaus mieste įsikūrusį bendrovės „Volkswagen“ gamybos ir naujovių diegimo centrą, pranešime spaudai nurodė įmonių grupė.
Bus ne tik didinami mokslinių tyrimų ir plėtros pajėgumai, bet ir rengiamasi pristatyti du kartu su bendrove „XPeng“ kuriamus automobilių modelius, teigiama pranešime.
„Įgyvendindami savo strategiją, grindžiamą principu „Kinijoje – Kinijai“, esame parengę tvirtą planą ir vis sparčiau deriname savo veiklą, labiau orientuodamiesi į klientus, stengdamiesi viską daryti greičiau ir vietos rinkoje kurti daugiau produktų“, – pranešime teigė vienas iš bendrovės vadovų Ralfas Brandstaetteris.
„Ši papildoma investicija į gamyklą pabrėžia mūsų siekį sparčiai plėsti mūsų novatoriškus pajėgumus vietos rinkoje.“
„Volkswagen“ Kinijoje veikia jau 40 metų
Prieš Kinijos elektromobilių rinką nublanksta visos kitos pasaulio rinkos.
Anot tyrimų bendrovės „Rystad Energy“, iš visų pernai gruodį visame pasaulyje parduotų naujų elektromobilių, net 69 proc. buvo parduota Kinijoje.
Dėl šios geidžiamos rinkos varžosi tiek garsūs užsienio, tiek vietiniai automobilių gamintojai bei visiški šios srities naujokai – pavyzdžiui, išmaniųjų telefonų ir buitinės elektronikos prietaisų gamintoja „Xiaomi“.
„Volkswagen“ Kinijoje veikia jau 40 metų ir save laiko „neatsiejama Kinijos pramonės ekosistemos dalimi“.
Praėjusį mėnesį įmonių grupės pristatyti rezultatai parodė, kad jos apyvarta Kinijoje pernai augo nuosaikiai, tačiau lėčiau nei 2022 m.
Ne tokios pozityvios buvo ir bendrovės pasaulinės prognozės 2024 metams.