„Šis sprendimas atgrasė tuos, kurie laužė susitarimus, ir norinčius pasipelnyti iš situacijos, jis leidžia apsaugoti mūsų prekės ženklą nuo paralelinio eksporto keliamos reputacinės žalos. Džiaugiamės, kad šis sprendimas pasiteisino – nesąžiningi platintojai nerizikuoja vežti produkcijos su tokiu žymėjimu, nes Rusijos įstatymai ir galimos bausmės bandant į šalį įvežti taip pažymėtą produkciją ar ja prekiauti yra išties griežtos, tokiais atvejais net galima atsidurti kalėjime“, – sako bendrovės „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis.
Anot jo, dėl šio bendrovės žingsnio nelegaliai patekusios produkcijos rusiškose lentynose turėtų nebelikti jau artimiausiu metu, nes baigsis seniau (iki 2022 m. gruodžio) nelegaliai patekusios produkcijos galiojimo laikas.
Bendrovės rinkodaros vadovas M. Matukaitis teigia, kad iki karo prieš Ukrainą Rusijos rinkoje bravoro produkcija buvo vienas populiariausių atvežtinių alaus prekės ženklų. Tačiau nuo 2022 m. kovo įmonė, palaikydama visišką prekybos su šalimi agresore prekybos nutraukimą, eksporto į Rusiją nebevykdo. Nepaisant to, įmonės produkcija į Rusiją pateko per trečiųjų šalių eksporto kanalus. Apie šią problemą, su kuria susiduria ir eilė tarptautinių prekės ženklų, ne kartą buvo rašyta ir užsienio žiniasklaidoje.
„Šiuo metu ukrainietiška simbolika jau pažymėta apie 90 proc. „Volfas Engelman“ produkcijos, tinkančios eksportui, o per šiuos metus planuojame pažymėti ir likusią dalį eksportui skirtos produkcijos pakuočių. Mes vieninteliai iš aludarių ėmėmės realių veiksmų, kad sustabdytume nesąžiningus produkcijos srautus. Ir toliau visapusiškai palaikysime ir remsime ukrainiečius šiuo sunkiu karo laikotarpiu ir kviečiame kitus Lietuvos bei pasaulinius prekių ženklus paralelinio eksporto problemą spręsti tokiu ar kitu alternatyviu būdu“, – pabrėžia M. Matukaitis.