M. Matukaitis
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „M. Matukaitis“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „M. Matukaitis“.
„Volfas Engelman“ ukrainietiška simbolika jau pažymėjo apie 90 proc. eksportui tinkamų pakuočių
Krymo pusiasalis Ukrainos žemėlapyje ir jame pavaizduota širdelės emblema. Tokia simbolika dar praėjusių metų gruodį buvo pradėtos žymėti alaus daryklos „Volfas Engelman“ gėrimų pakuotės, tinkamos eksportui. Panaudodamas šį ženklinimą ant savo produkcijos, bravoras pirmas ir vienintelis Lietuvoje užkirto kelią nelegaliam bendrovės produktų eksportui į Rusijos rinką.
„Oktoberfestas“ Miunchene šiemet neįvyks: kokios alternatyvos?
Beveik 32 tūkst. kilogramų, arba tiek, kiek sveria trys senosios kartos troleibusai kartu sudėjus. Tokį įspūdingą kiekį tradicinių vokiškų veršienos dešrelių „Bratwurst“ kasmet suvalgydavo rugsėjo pabaigoje Vokietijoje, Bavarijos žemės sostinėje Miunchene, vykdavusio legendinio „Oktoberfesto“ lankytojai. Jų į ilgametį aludarystės festivalį, kuris tęsdavosi iki 2,5 savaitės, susirinkdavo išties gausiai – daugiau nei 7 milijonai, todėl renginio dalyviai švęsdavo iš peties.
Greičio mėgėjams šalies lenktynininkai siūlo varžytis ne gatvėje, o trasoje
Palangoje vykusios „Aurum 1006 km“ lenktynės kurortą vėl drebino variklių griausmu, o varžybos nestokojo kvapą gniaužiančių ir neretai pavojingų incidentų. Todėl patys besivaržę lenktynininkai pastebi – greičiui ir azartiškam vairavimui skirtos specialios sąlygos, vieta ir laikas.
„Volfas Engelman“ manifestas ragina lenktyniauti trasoje, bet ne gatvėje
Mažinti avaringumą keliuose, juose užtikrinti dar didesnį saugumą ir skatinti pagarbą bei džentelmeniško vairavimo kultūrą. Tokią misiją paskelbė „Volfas Engelman“, Palangoje prasidėjusių „Aurum 1006 km“ lenktynių dalyvius pakvietęs pasirašyti saugaus ir atsakingo vairavimo manifestą. Savo parašais prie iniciatyvos lenktynėse, kurias remia bendrovė, prisijungė 63 dalyviai. Todėl „Volfas Engelman“ tikisi, kad profesionalų pavyzdys šalies vairuotojus paskatins kelyje elgtis dar atsakingiau.
Lietuvoje sukurta „Volfas Engelman“ komunikacijos žinutė pasklido po pasaulį
Gegužę bendrovės „Volfas Engelman“ sukurta medžiaga, skirta informuoti apie „Volfas Engelman“ pakuotės higieną ir saugą, pasklido tarptautiniu mastu ir buvo išversta į kitas kalbas bei pasirodė Rusijos, Moldovos, Pietų Afrikos Respublikos, Kinijos bei Pietų Korėjos rinkose.
„Saugumas ir higiena turbūt dar niekada nebuvo tokios aktualios temos. Per kelias savaites tai tapo svarbu visame pasaulyje, todėl rūpinomės, jog visa mūsų gaminama produkcija būtų tiekiama kuo saugiau.
19-osios lenktynės: „laužus“ pakeitė šimtus tūkstančių kainuojantys superautomobiliai
Iki 19-ųjų „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynių liko mėnuo. Organizatoriams šiuo metu – pats darbymetis. Tuo metu lenktynininkai ruošia plieninius žirgus – šimtus tūkstančių kainuojančius galingus superautomobilius. Reti dažno nugalėtojo prisilietimai prie trofėjaus Varžybas daugiausia kartų laimėjo Jonas Gelžinis. Jis triumfavo septynis sykius. Keturis jų – pastaraisiais metais paeiliui.
„Dynami:t Energy“ komanda į lenktynes išvažiavo su nauju varikliu
„Dynami:t Energy“ komanda vakar nedalyvavo kvalifikacijoje. Paskutinės treniruotės metu paskutiniąją išleido „BMW M3“ automobilio variklis, komandos startas „ENEOS 1006 km“ lenktynėse buvo pakibęs ant plauko. Bet iki išnaktų dirbę mechanikai pakeitė variklį ir komanda džiaugiasi galimybe stovėti prie starto linijos, kad ir paskutinėje vietoje. Variklio paskutinioji Automobilio problemos „Dynami:t Energy“ komandą neramino visą lenktynių savaitgalį.
„ENEOS 1006 km lenktynių“ spaudos konferencijoje – nauja žinia apie bendradarbiavimą
Penktadienį, „ENEOS 1006 km lenktynių“ spaudos konferencijos metu, buvo atnaujinta bendradarbiavimo sutartis tarp šių lenktynių organizatorių „Promo Events“ ir ilgamečiu jų partneriu bendrove „Volfas Engelman“. Trejų metų sutartis numato bendradarbiavimą organizuojant ne tik „ENEOS 1006 km lenktynes“, bet ir Sartų žirgų lenktynes. „Daugeliui gali kilti klausimas – kas jungia tokius iš pirmo žvilgsnio skirtingus partnerius? O jungia daug daugiau faktorių nei skiria.
„ENEOS 1006 km“ lenktynės gyvai iš automobilio vidaus
„Dynamit:t Energy“ komanda automobilių sporto aistruoliams siūlo stebėti „ENEOS 1006 km“ lenktynių kvalifikaciją ir pačias lenktynes gyvai, iš automobilio vidaus. Kitokia transliacija Lenktynių žiūrovai įpratę matyti mūšio lauką iš išorės, tačiau patys kovotojai slepiasi automobiliuose: būtent ten vyksta tikroji kova, ten verda didžiausios emocijos.
Dėl sekso žaidimų – į reketininkų spąstus
Vyrai, ieškantys intymių pažinčių tarp vyrų, turi būti itin atsargūs, nes jų tykoja reketininkai, pasirengę įvilioti į spąstus ir paskui įžūliai šantažuoti. Po tokios klastos gėjai, ieškoję tik smagių nuotykių, skaičiuoja ne tik didžiulius patirtus nuostolius, bet ir gydosi žiaurių reketininkų padarytas kūno ir sielos žaizdas.
Vyras norėjo meilužio
Labiausiai reketininkus domina tie vyriškos meilės ieškantys vyrai, kurie yra vedę – turi šeimą, vaikų.
REKLAMA
REKLAMA
Gėjai už tylą mokėjo pinigus
Marijampolietis, norėdamas greitai ir nesunkiai užsidirbti, panoro pabūti pornografijos „žvaigždės“ kailyje, kad paskui galėtų šantažuoti ir reketuoti savo partnerį, grasindamas paviešinti nufilmuotas intymias scenas.
Ieškojo meilužio
Kai Milvydas Matukaitis (31 m.) sugalvojo užsidirbti nusismaukęs kelnes, jis jau buvo teistas septynis kartus – už vagystes, plėšimus, reketą.