Vis dėlto ji teigė, kad septynerius metus nesikeitusios įmonės paslaugų kainos yra peržiūrimos ir gali keistis.
„Pagrindinė žinutė, kad „Regitros“ planuojama pertvarka yra planuojama esamų resursų imtyje. Mokesčių mokėtojams, klientams papildomai tai nekainuos. Tai yra pagrindinė žinutė“, – ketvirtadienį spaudos konferencijoje sakė S. Ščajevienė.
„Kainos vartotojams artimiausiu metu neplanuojamos didinti, bet iš esmės kainos yra peržiūrimos. (...) Kainos turi būti pagrįstos sąnaudomis. Reikia įvertinti, kad „Regitros“ kainos septynerius metus nebuvo analizuotos, peržiūrėtos ir patys suprantame, kad infliacija ir visi kiti dalykai išaugina kaštus“, – pridūrė ji.
Viceministrė teigė, kad kai kurių, pavyzdžiui, nuotoliniu būdu teikiamų paslaugų kainos galėtų mažėti.
„Ieškome būdų ne tik kad paslaugos būtų padengtos kaštais, bet ir kur galima sumažinti vartotojams patiriamus paslaugų įkainius. Jeigu paslauga, pavyzdžiui, būtų teikiama ne fiziškai, o nuotoliu (...) natūralu, kad ta paslauga turėtų pigti ir atitinkamai turėtų keistis kaštai“, – teigė S. Ščajevienė.
Pasak jos, planuojamais „Regitros“ struktūriniais pokyčiais siekiama gerinti klientų aptarnavimo kokybę ir darbuotojų darbo sąlygas.
„Siūlomi pokyčiai orientuoti į klientų kokybės pagerinimą – tai yra į naujų inovatyvių sprendimų atnešimą į „Regitros“ veiklą ir tuo pačiu į darbuotojų sąlygų gerinimą“, – teigė viceministrė.
„Regitros“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas teigė, kad paslaugų gerinimu rūpinsis vienas naujų įmonės padalinių
„Naujoje organizacinėje struktūroje mes turime išskirtą atskirą padalinį – Klientų patirčių padalinį, kur tiesiogiai žiūrėsime kiekvieną paslaugos teikimo grupę ir seksime kiekvieną klientų kelionės etapą ir sieksime suprasti, ar šias paslaugas teikiame tinkamai, ar procesas yra tinkamas, ar galime jį ne tik tobulinti, bet ir skaitmeninti“, – spaudos konferencijoje teigė V. Dominauskas.
Pasak jo, „Regitros“ paslaugomis per metus pasinaudoja daugiau nei 1 mln. gyventojų.
Jis teigė, kad pertvarkant įmonę gali būti įdarbinta kiek daugiau nei dešimt naujų darbuotojų, o maksimalus „Regitros“ darbuotojų skaičius bus ne didesnis nei 580. „Sodros“ duomenimis, šiuo metu įmonėje dirba 556 darbuotojai.
V. Dominauskas teigė, kad pokyčiai per kelerius metus leis sutaupyti: „Numatoma didesnė grąža valstybei žiūrint į 2024–2025 metus“.
Nuo rugsėjo „Regitra“ planuoja pertvarkyti įmonės organizacinę struktūrą šešis klientų aptarnavimo padalinius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose ir Alytuje sutelkiant į regioninius Rytų, Vakarų, Šiaurės ir Pietų klientų aptarnavimo centrus.
Taip pat nuo birželio įmonėje planuojama įsteigti naujus Klientų aptarnavimo ir Strateginio vystymo ir veiklos planavimo departamentus.
„Nulinė tolerancija korupcijai“
Pasak vidaus reikalų ministrės S. Ščajevienės, ministerija „Regitrai“ kelia su klientų aptarnavimo bei darbuotojų sąlygų gerinimu, skaidrumu, nuline tolerancija korupcijai susijusius lūkesčius.
„Labai svarbu, kad „Regitroje dirbantys darbuotojai jaustų įsitraukimą, poreikį tenkinti klientų poreikius ir būtų tie, kurie jaustų, kad „Regitra“ yra įmonė, kurioje norisi ir yra gera dirbti“, – teigė S. Ščajevienė.
„Be abejo, labai svarbi sritis yra nulinė korupcijos tolerancijos riba, kurią „Regitra“ turi pasiekti. Po visų buvusių įvykių sieksime, kad įmonėje būtų skaidrios procedūros, kad būtų antikorupcinis švietimas ir kad darbuotojai būtų įsitraukę į antikorupcines programas ir tokių įvykių, kaip pastaruoju metu, nebūtų“, – pridūrė viceministrė.
Pernai gruodžio mėnesį Specialiųjų tyrimų tarnyba dėl galimos korupcijos įmonėje pradėjo ikiteisminį tyrimą. Tarnybai įtariant du darbuotojus korupcija, „Regitra“ ėmėsi vidinio tyrimo. Tuomet įmonė teigė, jog darbuotojai nuo pareigų buvo nušalinti.
Anot jos, 2022-aisiais inicijuoti ir atlikti vidiniai tyrimai iš viso dėl 15 egzaminuotojų. Vienas iš jų atleistas, 11 skirti įspėjimai.
„Regitra“ teikia transporto priemonių registravimo ir vairuotojų egzaminavimo paslaugas.