Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ Inovacijų ir transporto politikos sekretorius Andrius Burba sako, kad vežėjams norima užkrauti per daug įpareigojimų.
„Ar tikrai visi autobusai turi būti supirkti tokie brangūs į visus maršrutus?“ – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete svarstant Kelių transporto kodekso pataisas dėl tolimojo susisiekimo autobusais pertvarkos svarstė A. Burba.
Klaipėdos autobusų parko vadovas Vaidas Ramanauskas taip pat abejoja, ar periferijoje keleivius turėtų vežti neįgaliųjų įlaipinimo mechanizmą turintys autobusai.
„Kodėl į Akmenę ar Tauragę važiuoti su nauju autobusu su neįgaliųjų liftu? Kiek mums pabrangins dar savikainą, o keleivių nėra – vienas kitas įlipa“, – komitete kalbėjo V. Ramanauskas.
Ekonomikos komiteto narys socialdemokratas Gintautas Paluckas mano, kad reikia neįgaliesiems pritaikyti ne tik autobusus, bet ir infrastruktūrą: stotis, privažiavimus iki autobusų. Kitaip, pasak jo, neįgalieji sunkiai pateks į autobusus.
„Jeigu autobusus pritaikysi, nupirksi, o stotys nebus pritaikytos, nes nebus galima privažiuoti, tos pastangos turi būti suderintos, kitaip jos menkai prasmingos“, – tvirtino G. Paluckas.
Seime svarstomos Kelių transporto kodekso pataisos numato, kad vežėjai keleivius gabentų ne senesniais kaip 10-14 metų autobusais, jie privalėtų būti pritaikyti neįgaliųjų ir riboto judumo žmonėms.