Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Gali būti, kad servisai pasididins savo apyvartą vien dėl to, kad eilinis vartotojas neturintis techninių žinių sumokės už perteklinius keičiamų detalių ir paslaugų reikalavimus, tai kur čia vartotojas išloš?
kada, kada gi kada?
Nuvažiavau į auto dalys + servisas , pakeitė dalį kainavo kaip Lietuvoje , sako technikinę norite galim užklijuoti viskas liuks pas jus , sakau ,kad numeriai Lietuviški sako mes numerius išduodame irgi galim registruoti mašiną Nyderlanduose . Tai man remonto kaina kaip Lietuvoje + techninė apžiūra vietoje.
Taigi korupcija, korupcija subujos, eini į servisą ir už 100 euru perki tech.apžiūrą, tad tik todėl negalima chaoso leisti
Užknisa kainų lyginimas už padarytus darbus: Vokietijoj tiek, Anglijoj tiek, o Estijoj tiek, o Lietuvoj pigiausia… Ką jūs norite tuo pasakyti? Norint lyginti ko nors kainas, visada reikia rašyti , koks vidutinis atlyginimas toj šaly, tada bus aišku, kur pigiausia, o ne taip, kaip dabar, pamini valstybę ir ko nors kainą ir įsivaizduoja, kad jau palygino
@Vilė
Reikia paimti vidutinį tikrą atlyginimą o ne statistinį kuris pas mus didesnis nei realus ir atlyginimą į rankas o ne ant popieriaus ir tada pasakyti ar brangu at pigu išvedus tos kainos ir algos procentinį santykį, arba kiek tų daiktų gali už visą alga nupirkti pvz čia ir daleiskim Vokietijoje.
Korumpuoti valdininkai neleis sugriauti monopolijos.
Daug kur Europoje servisai atlieką techninę apžiūra. Kažkas negerai vietoje ir sutaiso, o čia važiuok į servisą iš t.a. ir vėl atvažiuojant reikia susimokėti už tai kad "kontrolierius" išeitų lauk pažiūrėti ar pasikeitė lemputę. Leisti servisas atlikinėti techninę apžiūra ir sugriauti tą monopolį nesveiką, ir monopolio savininkų durnus paaiškinimus kodėl tai būtų negerai.
@Vanna kurat
Tai vazuok jau pasikeites lempecka is karto,nereiks antra karta varyt.nes jei tu vazineji be lempeles,tai ir toliau taip darysi.paziurekit kiek lavonu be sviesu,kreivom farom,nedeganciais gabaritais...atiduosit sias funkcijas servisam-lavonu bus dar daugiau.
servisai taisytu ko reikia ir nereikia ,niekada ju paslaugimis nesinaudoju ir nesinaudojau ,nebent ratus balansuoti, ir jau 40 vazineju be ju pagalbos , o tech apz pasako ka pasidaryti ir jokiu problemu su jais nera
Procesas turintis tiek pliusų tiek minusų, visi senų automobilų vairuotojai supranta, kad tech. apžiūra yra išbandymų metas, kadangi įmonėje dirba daug darbuotojų, su skirtingomis kompetencijomis, o tai daugiau mažiau lemia dvigubus vargus. Nekartą yra pasitaikę situacijų, kuomet į Techninį lapą yra pažymimi gedimai, antrą kartą važiuojant techninės apžiūros su ištaisytomis automobilio problemomis jų tik padaugėja, kadangi darbuotojų, specialistų kompetencijos skiriasi, vieni gedimus padtebi tik būtinuosius, kiti gali prikibti prie to, jog parūdijęs slenkstis, bet kokiu atveju automobilis turi atitikti visus tvatkos numatytus standartus, tačiau dažnu atveju procese yra stipriai perdedama, kas galbūt neturi įtakos saugiai kelionei.
Gyvenu anglijoj 15 metu niekada nebuvo problemu su TA atvažiuoji į tam skirta istaiga apžiūri pakeičia ką reikia ir viskas jokių problemu visi laimingi butų super dalikas ir lietuvoje bet manau kad sitos aukso gyslos kaskas tikrai nepaleis
@A
Kad Anglijoj žmones sažiningesni? Čia servise pakeis ką reikia ir plius dar už kokį 100 ar 150 ir ką nereikia.
Vairuotojams ruošia naujovę dėl techninių apžiūrų: štai kas pasikeistų