Platformos naudotojai pastebėjo, kad užsisakinėjant maistą už papildomą mokestį galima pasirinkti prioritetinio užsakymo paslaugą, kuri papildomai kainuoja 1,69 euro.
Užsisakinėjant maistą, iš karto rašoma, kad nepasirinkus šios paslaugos numatomas pristatymo laikas yra 30–40 min., tuo metu užsisakius šią papildomą paslaugą – pristatymo laikas sutrumpėja iki 25–35 min.
Tokios paslaugos norėjo klientai
„Wolt“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse Piret Pert pasidalijo, kad ši naujovė dar vis testuojama, o buvo įvesta būtent atsižvelgiant į klientų prašymus.
„Wolt” siekia nuolat gerinti naudotojų patirtį ir suteikti daugiau pasirinkimo galimybių. Atsižvelgdami į klientų, kurie pageidauja dar tikslesnio ir laiko atžvilgiu patikimesnio pristatymo, poreikius, pradėjome testuoti naują bandomąją paslaugą – prioritetinį pristatymą“, – nurodė P. Pert.
Pasak jos, ši paslauga padeda užtikrinti didesnį pristatymo nuspėjamumą ir, dažnai, trumpesnį laukimo laiką – ypač piko metu.
Taip pat P. Pert pridūrė, kad prioritetinio pristatymo kaina yra vienoda visiems klientams tuo metu ir toje vietovėje, kur paslauga yra siūloma. Tai yra papildoma, paties kliento sprendimu pasirenkama paslauga.
Tiesa, „Wolt“ komunikacijos vadovė atsisakė komentuoti, kam atitenka už šias papildomas paslaugas gaunami pinigai. Visgi ji pažymėjo, kad šie pinigai padeda įgyvendinti paslaugas.
„Kaip ir daugelyje paslaugų platformų, paslaugos kaina padeda padengti su įvairias jos įgyvendinimu susijusias veiklos sąnaudas. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad nauji sprendimai kurtų vertę visai „Wolt“ ekosistemai: klientams, kurjeriams-partneriams ir verslo partneriams“, – dalijosi P. Pert.
Kiek lauks tie, kurie paslaugos nesirinks?
Atsiradus šiai paslaugai kyla klausimas, kas bus jei šios paslaugos klientas nuspręs neužsisakyti? Ar tai reikš, kad jo užsakymo laukimo trukmė itin išaugs, nes jis lauks eilėje, kol užsakymai bus pristatyti tiems, kas paslaugą pasirinko?
Visgi P. Pert tikina, kad užsakymą pristatyti stengiamasi kuo efektyviau net ir tuo atveju, jei klientas nepasirenka prioritetinio pristatymo – toks užsakymas gali būti grupuojamas su kitais, tačiau vis tiek siekiama, kad jis pasiektų klientą kaip įmanoma greičiau, atsižvelgiant į realią situaciją.
„Prioritetinis pristatymas yra bandomasis projektas, vykdomas skirtinguose Europos miestuose, įskaitant ir Lietuvos. Pasirinkus šią funkciją, užsakymas yra pristatomas pagal principą „tiesiai pas jus“ – tai reiškia, kad kurjeris po užsakymo paėmimo vyksta tiesiai pas klientą, be papildomų sustojimų pakeliui.
Jeigu klientas nusprendžia nepasirinkti prioritetinio pristatymo, jo užsakymas vis tiek pristatomas kaip įmanoma efektyviau – jis gali būti pristatytas tiesiogiai arba grupuojamas su kitais, įvertinant esamą situaciją (aktyvių užsakymų skaičių, užsakymų ir klientų lokacijų, eismo sąlygų ir kt.)“ – nurodė bendrovės atstovė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!
Budami vieningi, esame stirpus.