Reguliuotojos sprendimas yra susijęs su 2022 metų balandžio mėnesį įvykusiu incidentu, kai klientams dėl informacinių technologijų (IT) gedimo buvo rodomi neteisingi sąskaitų išrašai.
„Swedbank“ pareiškė apgailestaujantis dėl incidento ir atsiprašė klientų dėl šio incidento sukeltų problemų.
Bankas patvirtino ėmęsis ryžtingų priemonių, kad tokio pobūdžio incidentai nepasikartotų ateityje.
„Rimtai vertiname SFSA pastabą, kad „Swedbank“ atliko IT sistemos pakeitimą nesilaikydamas banko vidaus procedūrų ir procesų“, – pažymėjo bankas.
„Dabar analizuosime sprendimą“, – pranešė „Swedbank“ prezidentas ir generalinis direktorius prezidentas ir valdybos pirmininkas Jensas Henrikssonas.
Bankas pridūrė, jog incidento metu ir po jo nuolat nustatyta tvarka teikė reikalingą informaciją reguliuotojai.