Pirkėja apgailestauja, kad žuvimi dalijosi su giminaičių šeima, ją valgė ir mažamečiai vaikai.
Įrašu pasidalijo internete
Bernardos įkeltame vaizdo įraše matyti, kaip moterys dantų krapštuku išrenka iš žuvies kirmėles. „Daugiausia va čia, kur žarnynas“, – girdisi vienos iš jų komentarai įraše.
Tiesa, žuvies galiojimo data – tvarkinga – žuvis supakuota gruodžio 1 dieną, jos galiojimo pabaigos data nurodyta gruodžio 3-ioji.
Bernarda teigia, kad tai, jog kažkas su žuvimi ne taip, šeima pastebėjo ne iš karto. „Žuvį vieną dieną pirko viena šeima, kitą dieną – mes. Tik kitą dieną pastebėjome, kokia ta žuvis“, – dalinosi mergina.
„Vaizdas buvo toks: kur žuvis buvo gerai išrūkyta, kirmėlės nejudėjo, tačiau kitos, gyvos, pajudintos pradėdavo suktis į spiralę“, – pasakojo Bernarda.
„Tą patį vakarą, kai tik pastebėjome tas kirmėles, nunešėme žuvį atgal į parduotuvę. Parodėme ją kasininkei – ji buvo be žado ir nieko negalėjo pasakyti. Grąžino pinigus ir kaip kompensaciją davė šokoladą. Buvo juokinga, kad prisivalgius tokios žuvies davė šokolado“, – dalinosi mergina.
Bernarda taip pat užsiminė, kad šeima iškart pasirūpino vaistais nuo kirmėlių. „Aš pati tos žuvies nevalgiau, nes nemėgstu žuvies, bet šeima tą pačią dieną dar pirko vaistų, kad apsisaugotų nuo tų kirmėlių plitimo. Kaip žinome, tos kirmėlės organizme tik po mėnesio yra pajuntamos“, – pasakojo Bernarda.
Su pirkėja buvo atsiskaityta
„Iki“ parduotuvių tinklo atstovė Vaida Budrienė sako, kad su pirkėja buvo asmeniškai susisiekta, atsiprašyta, visi nuostoliai kompensuoti.
„Visų pirma dar kartą labai atsiprašome mūsų pirkėjos. Visa šios žuvies partija išimta iš prekybos. Ši konkreti tiekiama žuvis yra perkama iš tiekėjo. Gautas gamintojo paaiškinimas, kad gauta žaliavinė išdorota žuvis buvo patikrinta, todėl buvo priimta ir perdirbta”, – incidento aplinkybes komentuoja V. Budrienė.
Parduotuvės atstovė tikina, kad visos prekės, gaunamos iš tiekėjų, visada yra atidžiai patikrinamos. „Šiuo metu peržiūrime savo kokybės procesus, kad dar labiau juos sustiprintumėme”, – praneša atstovė.
V. Budrienė prideda, kad žuvyje pirkėjos rastos kirmėlės – dažnos kenkėjos natūralioje gamtoje. „Gyvoje žuvyje gamtoje neretai aptinkami tokie organizmai. Todėl prieš rūkant žuvį visada yra svarbu ją gerai išvalyti. Be to, karšto rūkymo procese prie maždaug 75+ laipsnių karščio tokie organizmai žūva“, – teigia atstovė.
Kur kreiptis?
Atsidūrus tokioje ar panašioje situacijoje, rekomenduojama kreiptis pirmiausia į pardavėją.
„Jei įsigijote nekokybišką maisto produktą, pirmiausia reikėtų kreiptis į pardavėją raštu, kartu su prašymu pateikiant prekę ir pirkimą patvirtinantį dokumentą. Prašyme turi būti nurodomi maisto produkto trūkumai ir pasirinktas vartotojo reikalavimas (pakeisti prekę į kokybišką arba grąžinti sumokėtus pinigus).
Nepavykus kilusio ginčo su pardavėju išspręsti taikiai, vartotojas turi teisę dėl maisto produktų kokybės kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą“, – pranešama Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos puslapyje.