Sausio 22 d. gyventojai, kurie prie savo banko mėgino jungtis su „Smart-ID“ programėle, to padaryti negali.
Portalo tv3.lt skaitytoja Ugnė pastebėjo negalinti prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko. Telefone jai pasirodo toks pranešimas:
„Paslauga laikinai neprieinama. Bandykite prisijungti po kelių minučių vėl arba naudokite kitą prisijungimo būdą.“
„Swedbank“ situaciją pakomentavo taip:
„Dalis Smart-ID“ klientų šiandien nuo ryto gali patirti laikinų nesklandumų, jungiantis prie interneto banko bei identifikuojant Smart-ID“ programėle. Smart-ID“ problema sprendžiama. „Swedbank“ klientai gali naudotis kitomis pagrindinėmis klientų identifikacijos paslaugomis: biometrika, Pin generatoriais, mobiliuoju parašu.“
„Smart-ID“ paslaugą mūsų šalyje palaiko bendrovės „SK ID Solutions“ Lietuvos filialas. Bendrovės verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas portalui tv3.lt patvirtino, kad pirmadienį kilo problemų dėl paslaugos tiekimo.
„Daliai vartotojų kyla sunkumų prisijungiant prie paslaugų. Turintiems galimybę šiuo metu prie el. paslaugų rekomenduojame jungtis naudojant „Mobile-ID“, – komentavo V. Kamaravcevas.
Papildyta 13:21 val:
Pirmadienį op pietų „SK ID Solutions“ informavo, kad „Smart-ID“ paslaugomis jau galima naudotis be trikdžių.