„Pokalbių įvairiomis temomis, susijusiomis su aktyvesniu bendradarbiavimu, didesniu Lietuvos įsitraukimu, tikrai buvo labai daug, bet tai darbiniai pokalbiai, kurių plačiau komentuoti nenorėčiau“, – BNS penktadienį Klaipėdoje sakė ministras.
„Mano prioritetas numeris vienas – skrydžių skaičius, dažnis. (...) kokiu būdu bendradarbiavimas, tai yra antraeilis klausimas“, – teigė ketvirtadienį Rygoje su „Air Baltic“ vadovu Martinu Gaussu susitikęs M. Skuodis.
M. Skuodis tikino, kad Lietuvai skirtų įmonės lėktuvų skaičius tik augs, kompanija toliau plėsis.
Ministras anksčiau sausį pranešė, kad Lietuva svarsto galimybę įsigyti „Air Baltic“ akcijų. Anot jo, šiuo metu tariamasi dėl galimų sandorio sąlygų, kurios turėtų užtikrinti, kad dalis lėktuvų stovėtų ir bazuotųsi Lietuvoje.
Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas Simonas Bartkus anksčiau sakė, kad „Air Baltic“ galėtų pasiūlyti tiesioginius skrydžius iš Lietuvos tolimesnėmis kryptimis, pavyzdžiui, į Vidurio Aziją, taip pat kitus Vokietijos miestus – augantis šių krypčių potencialas susijęs tiek su Vokietijos brigados Lietuvoje dislokavimu, tiek su šios šalies turizmu į Baltijos šalis.
Jo teigimu, „Air Baltic“ yra trečias pagal dydį oro vežėjas Lietuvoje, o Vilniuje nuolat bazuojami du tiesioginiams skrydžiams skirti bendrovės orlaiviai.
Skrydžius iš visų trijų Baltijos valstybių sostinių siūlanti „Air Baltic“ pernai rugsėjį pasamdė finansinius patarėjus planuojamam pirminiam viešam akcijų platinimui (IPO), kuris planuojamas antroje šių metų pusėje. M. Gaussas neseniai interviu portalui „15min“ sakė, kad akcijų pardavimas priklauso nuo Latvijos vyriausybės – sprendimų.
97,97 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonė „Aircraft Leasing 1“.