Alkoholio gamybos bendrovė „Stumbras“ Ūkio ministerijos paskelbtame ekonomikos skatinimo plane siūlo įvardyti tikslines užsienio rinkas ir priemones, kaip jose įsitvirtinti.
Pasak įmonės rinkodaros direktoriaus Algirdo Čiburio, pirmiausia visų eksportuojančių įmonių ir valstybinių eksportą skatinančių institucijų dėmesys turėtų būti nukreiptas į JAV. Ši rinka, turinti milžinišką vartotojų skaičių ir didžiulį potencialą, anksčiausiai iš visų turėtų atsigauti po visą pasaulį apėmusios ekonominės krizės.
Kaip pagrindines eksporto į JAV skatinimo priemones A. Čiburys nurodo produktų konkurencingumo didinimą, Lietuvos vardo kaip prekės ženklo populiarinimą ir visiems eksportuotojams prieinamą rinkos duomenų bazę.
Valstybinių institucijų parengtas lengvai įgyvendinamas eksporto į JAV skatinimo mechanizmas galėtų būti pritaikomas ir skverbiantis į kitas mūsų ūkiui reikšmingas užsienio rinkas.
„Stumbras“ akcijomis prekiaujama Vilniaus vertybinių popierių biržoje. Ketvirtadienį po pirmų dviejų prekybos valandų vienos akcijos kaina siekė 3,91 lito.