Štai internetinės prekybos bendrovė „Pigu“ kviečia tuos žmones, kurie dėl karantino prarado pajamas, laikinai prisijungti prie „Pigu“ komandos dirbant tiek prekių atsiėmimo vietose, tiek sandėliuose.
„Suprantame, kad tikrai daug žmonių šiuo metu atsidūrė nepavydėtinoje situacijoje, nes, pavyzdžiui, dirbo su individualios veiklos liudijimu ir dabar neapibrėžtam laikui neteko visų pajamų.
Nors paprastai išaugusiam poreikiui pasitelkiame vidinius resursus, šįkart nutarėme elgtis kitaip ir suteikti galimybę žmonėms, kuriems jos tikrai reikia“, – teigia D. Liulys.
Šiuo metu karantino laikotarpiui įmonė planuoja priimti papildomas kelias dešimtis darbuotojų. Vėliau, priklausomai nuo situacijos, jų gali prireikti ir daugiau.
Jau praėjusią savaitę įmonė ėmėsi saugumo priemonių įmonės viduje: biuro darbuotojai dirba iš namų nuotoliniu režimu, darbas sandėlyje organizuojamas atskiromis, viena su kita kontakto neturinčiomis pamainomis.
Mažina tam tikrų prekių kainas
Taip pat įmonė visoje šalyje paskelbus karantiną, nuo šio pirmadienio reikšmingai mažina kainas tokioms prekėms kaip dezinfekcinis skystis ar medicininės kaukės.
„Koronaviruso grėsmė yra galimybė mums visiems susitelkti ir prisidėti tuo, ką sugebame geriausiai. Pastarosiomis savaitėmis dėjome visas pastangas, kad savo klientams užtikrintume galimybę įsigyti reikalingas apsaugines priemones.
Be abejo, matėme, kaip smarkiai, išaugus paklausai, padidėjo šių prekių kainos – kai kuriais atvejais dešimtimis kartų. Todėl priėmėme sprendimą kainas sumažinti tiek, kiek galime. Tuo pačiu ir toliau pildome atsargas, ieškome alternatyvų, dirbame su tiekėjais, skatiname juos pasekti mūsų pavyzdžiu ir nesinaudoti šia kritine situacija“, – sako Dainius Liulys, bendrovės generalinis direktorius.
Pasak jo, nuo pirmadienio ryto elektroninėje parduotuvėje sumažintos rankų dezinfekcinio skysčio, medicininių kaukių, apsauginių priemonių rankoms ir kitų higieninių prekių kainos.
Bekontaktė prekyba
Jau savaitgalį bendrovė pranešė, kad karantino laikotarpiu atsisako atsiskaitymo grynaisiais pinigais, o skatindama bekontaktį prekių atsiėmimą, paskelbė užsakymų nuo 20 eurų nemokamą pristatymą į savitarnos terminalus lauke.
„Suprantame gyventojų susirūpinimą dėl savo sveikatos, todėl vadovaudamiesi rekomendacijomis kiek įmanoma vengti tiesioginio kontakto su kitais žmonėmis, ribosime klientų kiekį patalpose atsiimant internetu užsakytas prekes, atsisakome mokėjimo grynaisiais pinigais.
Taip pat ieškome nestandartinių sprendimų, kad pateisintume klientų lūkesčius, tad planuojame ir atskirų mobiliųjų atsiėmimo punktų įrengimą, kad klientai galėtų tiesiog privažiuoti su mašina“, – sako D. Liulys.
Bendrovė nuolat stebi ir vertina besikeičiančią situaciją ne tik Lietuvoje, kur veikia įmonė, bet ir Latvijoje bei Estijoje, kur taip pat valdo elektronines parduotuves. Visose šalyse klientams šiuo metu užtikrinamas prekių judėjimas ir užsakymų vykdymas.
Pasirūpina ir higiena, ir laisvalaikiu
Pardavimų duomenys rodo, kad ruošdamiesi karantinui, pirkėjai daugiausia pasirūpino higienos ir kosmetikos kategorijos priemonėmis. Taip pat žmonėms labai aktualios prekės namams, vaikams, gyvūnams, taip pat – susijusios su kokybišku laisvalaikio praleidimu.
„Ateinančios savaitės, tikėtina, nebus lengvos, tačiau darysime viską, kad saugiai ir patikimai padėtume žmonėms pasirūpinti jiems reikalingomis prekėmis, o būtiniausioms priemonėms išlaikysime maksimaliai žemas kainas“, – sako D. Liulys.
Maisto produktus irgi užsisako į namus
Nors įvedus karantiną maisto prekių parduotuvės veikia, elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pastarosiomis dienomis skaičiuoja dešimtis kartų išaugusį klientų srautą.
Elektroninė parduotuvė papildomai didina klientų aptarnavimo apimtis ir nuo šiandien priima daugiau darbuotojų, pasirūpino papildomomis transporto priemonėmis bei įranga.
„Suprantame gyventojų susirūpinimą ir norą su kuo mažesne rizika apsirūpinti būtiniausiais maisto ir kitais produktais ir atsiprašome už kylančius nepatogumus. Visi dabar susiduriame su neįprasta ir iššūkių kupina situacija.
Stengiamės kuo greičiau įgyvendinti sprendimus, leisiančius mums priimti ir įvykdyti dar daugiau užsakymų. Jau esame padidinę per dieną įvykdomų užsakymų skaičių (pristatymui ir atsiėmimui) ir ties tuo neketiname sustoti. Visos mūsų pastangos šiuo metu nukreiptos į paslaugos apimčių didinimą“, - sako Andrius Mikalauskas, elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės direktorius.
Priima daugiau darbuotojų ir įveda naktinę pamainą
„Darbuotojų ir transporto priemonių skaičiaus klausimus jau sprendžiame. Nuo šiandien į parduotuvę priimame papildomų žmonių, kurie padės surinkti daugiau užsakymų, taip pat juos išvežioti. Taip pat pasirūpinome papildomomis transporto priemonėmis, ketiname įvesti naktinę pamainą.
Visos šios priemonės padės mums surinkti daugiau užsakymų ir pristatyti prekes didesniam pirkėjų skaičiui, maksimaliai išlaikant paslaugos kokybę. Kartu suteikiame galimybę užsidirbti žmonės, kurie šiuo sudėtingu laikotarpiu liko be darbo“, - pokyčius pristato A. Mikalauskas.
Elektroninė parduotuvė ir toliau skatina protingą apsipirkimą ir ragina gyventojus nekaupti maisto produktų atsargų. Pastebima, kad vidutinis klientų krepšelis išaugęs daugiau nei trečdaliu.
Šiuo metu maisto tiekimas į parduotuves, iš kurių parduotuvė surenka užsakymus, vyksta padidintu tempu, „Maximos“ darbuotojai labai prisideda, kad prekių būtų lentynose. Nepaisant ypač išaugusio ir užsakymų kiekio, ir pirkėjų krepšelio dydžio, elektroninė parduotuvė pristato daugumą užsakytų prekių.
„Šiuo metu turime priėmę užsakymų 3-4 dienoms į priekį. Jei matome, kad užsakymus galėsime įgyvendinti greičiau, stengiamės dienos metu priimti jų papildomai. Tokiu atveju klientai gauna galimybę pateikti užsakymą net tai pačiai dienai.Visgi, šiuos papildomus užsakymus greitai išperka.
Tikimės gyventojų kantrybės ir supratingumo, jeigu pirkinių krepšelyje neras vienos ar kitos užsakytos prekės. Dedame visas pastangas, kad pirkėjus pasiektų visos užsakytos prekės“, - sako elektroninės parduotuvės vadovas.
Pirkėjus ir kurjerius saugo bekontakčiu prekių pristatymu
Siekiant apsaugoti tiek pirkėjus, tiek prekes pristatančius kurjerius, elektroninė parduotuvė jau nuo savaitgalio pristatė naują pristatymo būdą – „Pristatymas iki namų durų“. Jį galima pasirinkti prekių užsakymo metu. Pasirinkus šį būdą, kurjeris prekes pristatys prie namų durų ir skambučiu ar trumpąja SMS žinute informuos apie pristatymą.
Taip pat įmonė laikinai apribojo galimybes už prekes atsiskaityti grynaisiais pinigais arba kortele prekių pristatymo metu. Už prekes gyventojai gali atsiskaityti per elektroninę bankininkystę arba prie paskyros prijungę savo mokėjimo kortelę.
„Manome, kad pirkėjams tai nesukels nepatogumų. Šias priemones taikome tiek dėl mūsų kurjerių, tiek dėl pačių pirkėjų saugumo. Kurjeriams taip pat suteikėme visas reikalingas prevencijos priemones – pirštines, dezinfekcinį skystį rankoms ir paviršių valymui. Reguliariai dezinfekuojame patalpas ir transporto priemones“, - saugumo priemones vardija A. Mikalauskas.
Įmonė ragina gyventojus pasinaudoti ir kitais bekontakčio prekių atsiėmimo būdais – prekes atsiimti parduotuvės pirkinių stotelėse arba „Drive-in“ taškuose, kur prekės pristatomos tiesiai į automobilio bagažinę. Pastebima, kad gyventojai šiuos prekių atsiėmimo būdus pastarosiomis dienomis renkasi dažniau.