Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
čia gautųsi puiki reklama, ir pritrauktum pilną naujų klientų :D
labai mandagiai, gal apsimesti, kad čia netyčia paaiškėjo kad yra skola.. :D
Bet jei jau paslauga suteikta ir laukiama kada susimoksi, tai bedu turi teikejas, o klientui jau gavusiam paslauga taspats ar siandien, ar po savaites. Uztai reikia pirma pinigai, o paskui paslauga.
Gal geriau pasiusti budulius, kurie primintu apie skola :)
Dėl apmokėjimo turėtų labiau rūpintys patys klientai,o ne paslaugos tiekėjai. Juk pavėlavus sumokėti, bėdų turės klientas, o ne atvirkščiai
REKLAMA
REKLAMA
Specialisto konsultacija: kaip priminti klientams apie vėluojantį mokėjimą?